avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 364 soluții astăzi
Acasă Subiect: managementul timpului
Subiect: managementul timpului
ACCES GRATUIT

Cinci sfaturi utile pentru creșterea productivității proprii

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
30 Ianuarie 2018 | 0 | 1289 | Timp de citire: 3 min.

Activitățile desfășurate zi de zi acasă sau la birou ne consumă mult timp, iar pentru a evita supraaglomerarea cu sarcini ce nu se mai termină niciodată putem utiliza diverse instrumente de management al timpului. Pentru a ne spori productivitatea, este recomandat să ținem o evidență zilnică a sarcinilor pe care trebuie să le îndeplinim, să stabilim prioritățile și să ne concentrăm asupra activităţilor importante. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Ești manager de proiect? Cum să fii mai eficient în munca ta de zi cu zi de la birou

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
24 Ianuarie 2018 | 1 | 2734 | Timp de citire: 6 min.

Ţi s-a întâmplat vreodată să ai de îndeplinit atâtea sarcini la birou încât în ziua respectivă să ajungi primul, să îţi bei cafeaua în faţa laptopului, şi nu cu restul colegilor ca de obicei, să amâni masa de pranz şi, în plus, să rămâi peste program pentru că nu ai reuşit să termini la timp ce ţi-ai propus? Oamenii sunt atât de preocupati să muncească, încât nu-şi dau seama că de multe ori greşesc direcţia abordată. Ne concentrăm asupra activităţilor stringente și omitem priorităţile. Din acest motiv, îți explicăm astăzi cum poți tu, ca manager de proiect, să îți eficientizezi munca. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Cinci instrumente utile care îți pot salva proiectul

Marian Dumitrache în Finanțări
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
28 Martie 2017 | 0 | 1497 | Timp de citire: 7 min.

Managementul unui proiect presupune parcurgerea unor activități importante și cu un impact major asupra obiectivelor și rezultatelor estimate. Îndeplinirea defectuoasă a acestor activități poate determina întârzieri în implementarea proiectului, depășiri ale bugetului aprobat sau renunțarea în totalitate la proiect. Pentru a evita aceste situații neplăcute, se recomandă utilizarea unor instrumente deosebit de utile, care și-au dovedit eficiența întotdeauna când au fost folosite. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Managementul timpului. Cum sa fii mai eficient la serviciu?

Accedio în Weekend
8 Martie 2014 | 0 | 3663 | Timp de citire: 3 min.

Pentru multi dintre noi, se pare ca nu este niciodata destul timp intr-o singura zi pentru a termina tot ce ne-am dorit sa facem. Managementul Timpului are ca subiect central un citat celebru: "Ceea ce este important este rareori urgent si ceea ce este urgent este rareori important", spunea Dwight D. Eisenhower, unul dintre presedintii Statelor Unite ale Americii. Citește articolul