avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 639 soluții astăzi
Acasă Act normativ: REGULAMENT nr 2022/2065 / 2022

Act normativ: REGULAMENT nr 2022/2065 / 2022

ACCES GRATUIT
Curs online

Curs online despre AI, în România: Cum funcționează inteligența artificială în business, procese practice și conformitate, pentru manageri

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
9 August 2025 | 2567 | Timp de citire: 3 min.

Majoritatea managerilor știu să folosească ChatGPT, dar puțini înțeleg cum funcționează un algoritm de recrutare, cum se automatizează facturarea sau cum se optimizează un proces de vânzări folosind inteligența artificială. Înțelegerea deosebirii dintre a folosi o unealtă AI și a înțelege tehnologia din spatele proceselor de business poate face diferența între o implementare reușită și una care creează probleme costisitoare. Cursul online "Management în era AI" te învață să înțelegi nu doar ce faci, ci de ce și cum funcționează fiecare tehnologie, în contextul real al companiei. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Noul Cod al Audiovizualului: Persoanelor publice nu li s-a interzis complet orice formă de publicitate la jocuri de noroc, ci doar la radio și TV

Cristina Iacob în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
9 Iulie 2025 | 2249 | Timp de citire: 2 min.

Începând din toamna aceasta, difuzarea reclamelor la jocuri de noroc în spațiul audiovizual va fi reglementată mult mai strict, potrivit unei decizii emise de Consiliul Național Audiovizual (CNA), publicată recent în Monitorul Oficial. Noile reguli interzic, printre altele, promovarea acestor jocuri cu ajutorul persoanelor publice. Decizia CNA nu este o interdicție generalizată, ci se aplică exclusiv domeniului audiovizual. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Resurse Educaționale Deschise 2023 - 2024

Cum ne luăm Internetul înapoi?

Internetul devine o grădină împrejmuită de garduri înalte, unde doar un număr mic de corporații par să decidă ce putem crea, dar și ce putem consuma. Când vrem să ne exprimăm gândurile, să organizăm evenimente, să ne promovăm ca profesioniști, alegem din o gamă restrânsă de platforme: Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Twitter sau YouTube. Pare că, dacă am alege să ne exprimăm pe o altă platformă, sau în alt fel, pe Internet, nu am ajunge la un număr similar de oameni. Prietenii noștri nu ne-ar găsi postările sau fotografiile. Așadar, pare că, din pragmatism, ajungem să recurgem la website-urile și aplicațiile construite de aceleași câteva companii. Citește articolul