ACCES GRATUIT
Reclamatiile transfrontaliere, gestionate de Centrul European al Consumatorului din Romania
Consumatorii romani au la dispozitie o noua institutie care va gestiona reclamatiile impotriva operatorilor economici din alte state membre al Uniunii Europene.
Articolul continuă mai jos
Comisarul european privind protectia consumatorului, Meglena Kuneva, si presedintele Agentiei Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC), Dan Vlaicu, au deschis oficial, marti, Centrul European al Consumatorului din Romania.
Romania s-a alaturat, astfel, tarilor care pun la dispozitia consumatorilor o retea de centre de consultanta in problema comertului transfrontalier, prin solutionarea alternativa a disputelor aparute intre consumatori si operatorii economici din spatiul UE.
Centrul European al Consumatorilor va gestiona, in primul rand, reclamatiile transfrontaliere si problemele aparute intre consumatori si comerciantii din alte state membre.
“Scopul acestui centru va fi acela de a incuraja consumatorii sa achizitioneze produse, cu incredere, atat de acasa, cat si din strainatate, fiind informati si educati in acest scop”, a declarat presedintele ANPC, Dan Vlaicu.
Finantarea
Centrului European al Consumatorului din Romania se va face prin fonduri de la Comisia Europeana si de la Guvernul Romaniei, prin ANPC.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (0)