ACCES GRATUIT
Magazinul Avocatnet.ro va recomanda
Managementul strategic al firmei de comert si turism (2009)
Managementul firmelor este supus multiplelor influente ale mediului in care actioneaza. Contextul actual in care evolueaza firmele - indiferent de marime, obiect de activitate si localizare - se caracterizeaza prin mutatii profunde.
Articolul continuă mai jos
Anii '70-'80 au reprezentat o ruptura dramatica fata de anii prosperitatii glorioase ce au urmat celui de al doilea razboi mondial. Era productiei de masa, a produselor standardizate, a cresterilor si a profiturilor sigure, era ce a caracterizat sistemele de productie organizate dupa modelul fordian, al benzii rulante, este de domeniul trecutului.
Pentru a face fata complexitatii mediului si transformarilor profunde din sistemele economice, firma a fost obligata sa adopte o viziune care ii depaseste frontierele, care ii prelungeste si ii conexeaza obiectivele, constrangerile si oportunitatile cu cele ale mediului in care evolueaza.
Managementul strategic inlocuieste viziunea clasica a managementului intors exclusiv catre propria persoana, catre mediul intern al firmei, devenind elementul fundamental al mentinerii si de dezvoltarii firmei.
Pentru a comanda cartea "Managementul strategic al firmei de comert si turism (2009)", te asteptam in magazinul Avocatnet.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (0)