Consiliul Concurentei analizeaza operatiunea de concentrare economica prin care Lidl Germania preia controlul asupra Pludi Market, societate care administreaza magazinele PLUS in Romania.
Newsletter avocatnet.ro: „Viitorul digital" și „10 de azi" Primești gratuit suplimentul de weekend despre impactul tehnologiei și cum să folosești AI, plus sinteza „10 de Azi" (L-V) cu cele mai importante știri și noutăți legislative. Rămâi informat, zi de zi și weekend de weekend!
Autoritatea de concurenta va evalua operatiunea de concentrare economica din punct de vedere al compatibilitatii acesteia cu un mediu concurential normal, in conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrarilor economice.
Desi tranzactia a fost notificata initial Comisiei Europene, Consiliul Concurentei din România a fost considerata autoritatea cea mai potrivita pentru a realiza o analiza detaliata asupra pietelor din România, in special pe acelea pe care Kaufland isi consolideaza pozitia in urma preluarii Plus.
Lidl este o retea germana de magazine tip discounter ce activeaza pe piata comercializarii cu amanuntul de produse alimentare si nealimentare de consum curent in 23 de tari din Europa, nefiind inca operationala in România. Grupul din care face parte Lidl este prezent pe piata româneasca prin intermediul Kaufland.
Pludi Market comercializeaza cu amanuntul produse alimentare si nealimentare de consum curent in magazine de tip discounter purtand denumirea de Plus.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (0)