Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebăriDe acum, poți participa la toate evenimentele avocatnet.ro cu un singur abonament premium COMPLET →
Pacientii ar putea oferi feedback despre serviciile medicale de care beneficiaza, daca un proiect al Ministerului Sanatatii va fi aprobat in acest sens. Pana atunci, care este feedback-ul vostru despre respectarea drepturilor pacientilor?
Articolul continuă mai jos
Ministerul Sanatatii vrea ca spitalele sa primeasca feedback de la pacienti, astfel incat sa poata imbunatati serviciile oferite acestora. La prima vedere, masura reprezinta un pas inainte catre o comunicare mai buna intre pacient si medic. In esenta, cum vor putea fi solutionate problemele sesizate de pacienti, daca propunerile ministerului nu contin masuri concrete de sanctionare a neregulilor?
Pana cand proiectul de act normativ initiat de Ministerul Sanatatii va fi implementat si va functiona, putem sa oferim feedback asupra drepturilor pe care le avem ca pacienti.
Legea nr. 46/2003 prevede ca pacientii au dreptul la ingrijiri medicale de cea mai inalta calitate de care societatea dispune, in conformitate cu resursele umane, financiare si materiale.
Mai mult decat atat, pacientul are dreptul de a fi respectat ca persoana umana, fara nici o discriminare.
Actul normativ citat mai prevede ca:
Care este feedback-ul vostru despre respectarea acestor drepturi?
Citește mai mult despre editorial, drepturile pacientilor
Comentarii articol (10)