ACCES GRATUIT
Falsuri prezentate ca branduri de lux, o afacere de 1,5 miliarde de euro în România. Doar experții pot sesiza diferențele
Piaţa brandurilor de lux este invadată de falsuri. Atât de bine făcute însă, încât este nevoie de experţi ca să poată fi depistate.
Articolul continuă mai jos
În timp ce în străinătate firmele serioase şi-au angajat detectivi pentru asta, la noi, totul se vinde la vedere, cu ştiinţa autorităţilor.
Afaceri negre cu haine contrafăcute. Valoare totală - 1,5 miliarde de euro. Un trafic imens, care ne situează printre primii din Europa. Totul, sub ochii autorităţilor.
Citiți materialul integral pe ȘtirileProTV.ro.
Context articol:
Articol recomandat pentru departamentele
Juridic și Conformitate ,
Financiar și Contabilitate,
Vânzări (Sales) ,
Achiziții (Procurement),
Management Risc și Control Intern ,
Managementul Calității (QA/QC) ,
Logistică și Supply Chain ,
Sustenabilitate și CSR (ESG) ,
Comunicare și Relații Publice (PR) ,
Relații cu Investitorii și Guvernanță ,
Strategie și Planificare
Articolul face referire la următoarele acte normative
ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr 100/2005,
LEGE nr 84/1998,
LEGE nr 12/1990,
LEGE nr 286/2009,
LEGE nr 241/2005,
ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr 90/2023,
ORDONANȚĂ nr 99/2000
Citește mai mult despre
stirileprotv ro
--
Notă privind drepturile de autor
Conținutul acestui articol este protejat de legislația română. Copierea, reproducerea, distribuirea sau utilizarea lui în scop comercial – inclusiv pentru antrenarea, dezvoltarea ori operarea sistemelor de inteligență artificială – este interzisă. Deținerea unui abonament Premium nu conferă dreptul de a copia sau reutiliza conținutul. Încălcarea acestor reguli poate atrage sancțiuni civile sau penale. Întrebări și clarificări:
office@avocatnet.ro
Comentarii articol (0)