avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1745 soluții astăzi
Forum Activitate ginete216

Activitate ginete216

Răspuns la discuția Delegare autoritate parinteasca
Către,
Judecătoria Onesti
Instanta de Tutela

Subsemnatul : . . . . . . . . posesor a CI, seria. . , nr.. . . . . eliberat de Onesti, la data de. . . . . domiciliat in Onesti,………judeţul Bacau, în calitate de părinte al minorului :
. . . . . nascut. . . . . . la data de… , in Mun. . . . , jud.. . . . , CNP. . . . . . . , declar că intenţionez sa plec la muncă în străinătate – Italia - începând cu data de 01.06.2016 pe o perioada de 12 luni.
Mentionez ca am divortat in anul 2011, conform Sentintei Civile nr.2769 din data de 23.09.2011. Copilul mi-a fost incredintat mie spre crestere si educare.
In acest sens solicit delegarea temporară a autoritătii părinteşti cu privire la persoana copilului, pe durata lipsei mele, dar nu mai mult de un an, către persoana desemnata care îşi va exprima personal acordul în fata instantei de tutela.
Declar că persoana desemnata ce se va ocupa de cresterea, educarea si ingrijirea minorului sus-numit pe perioada absentei mele, este unchiul matern numitul ………………………, poesesor a CI seria …, nr. ………..
, eliberat de SPCLEP Onesti, la data de 03.07.2012, nascuta la data de 01.11.1950 in , jud.Bacau , domiciliata in Onesti, …………………….. nr. Nr.250A, judeţul Bacau, caruia ii deleg urmatoarele drepturi si indatoriri :
• dreptul şi obligaţia de a creşte copilul. Acestea consta în asigurarea condiţiilor de viaţă necesare dezvoltării copilului (stare de sănătate, dezvoltare fizică, educaţie, şcolarizare şi pregătire profesională), paza şi supravegherea copilului;
• dreptul de a lua anumite măsuri faţă de copil, folosind metode educative de convingere şi să formeze copilul în aşa fel încât acesta să-şi poată da seama ce este bine şi ce este rău şi să aleagă calea cea bună;
• dreptul de a veghea la creşterea, educarea, învăţătura şi pregătirea profesională a copilului;
• sa informeze copilul despre toate actele şi faptele care l-ar putea afecta, luand in considerare opinia acestuia;
• de a reprezenta copilul şi a-i apăra interesele legitime;
• să coopereze cu copilul şi să îi respecte viaţa intimă, privată şi demnitatea;
• are indatorirea să nu primejduiască dezvoltarea fizică, intelectuală, morală ori sănătatea copilului;
• sa ia toate masurile necesare pentru protejarea si realizarea drepturilor copilului;
• sa coopereze cu persoanele fizice si persoanele juridice cu atributii in domeniul ingrijirii, educarii si formarii profesionale a copilului.

In drept imi intemeiez cererea pe dispozitiile art.43, alin. 1, lit.a, art.104 si 105 din Legea nr.272/2004 privind protectia si promovarea dreptului copilului.
Conform Legii nr.272/2004, art. 140, prezenta cerere este scutită de taxa judiciara de timbru si de timbru judiciar.

Semnatura. . . . . . . . . . . . . .
este legal ca pentru candidatura la o functie publica contractuala in administratia locala, sa se ceara condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale ??
redau mai jos anuntul respective:
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
• a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
• b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
• c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
• d) are capacitate deplină de exercițiu;
• e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
• f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
• g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
• studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă profil sociologie, psihologie şi pedagogie;
• master în management financiar contabil;
• vechime în specialitate: 5 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
• 10 mai 2016, ora 10.00: proba scrisă;
• 12 mai 2016, ora 10.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
a. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g. curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Se constitue vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii unei functii publice, de catre brokerul de asigurari care desfasoara activitatii de brokeraj, in domeniul asigurarilor cu contract de mandat a unei societatii de brokeraj, (mentionez ca la final de an fiscal, se depune formularul 200-"Delaratia speciala privind veniturile realizate", iar mandatarul are studii juridice) ?
as dori sa stiu daca vechimea care se cere pt participarea la concursul de intrare in magistratura este de 5 ani neintrerupti,ca consilier juridic?