avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 159 soluții astăzi
Forum Activitate Melabella

Activitate Melabella

Multumesc foarte mult pentru sfaturi. Este o idee f buna sa iau legătura cu firma de la care am luat biletele. Singura problema este că s-a dovedit o firma nu prea serioasa. Dar poate reușesc să dau de cineva cu care sa vorbesc.
Apreciez foarte mult raspunsul dvs.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Mulțumesc! Apreciez mult raspunsul dvs. Va trebui sa caut un avocat care a mai avut astfel de procese.
O zi buna!
Nici un sfat măcar? :)

Am.vreo șansă , n-am ....
Buna. Am nevoie de un sfat, indrumare referitor la o problema pe care o am in prezent cu Orange Romania. Scriu mai jos detaliile:

Sunt plecata in Statele Unite din Octombrie 2017. In Noiembrie 2017 am sunat de pe nr meu de orange pe numarul +442079432838, UK, la Gotogate.com, compania prin care am achizitionat biletele de avion, pentru a modifica data de intoarcere in tara.
Am avut 4 apeluri date in total, dintre care unul de 43 min si unul de 20 de minute, urmatoarea zi. Celelalte doua de cate un minut si ceva.

Urmatoarea zi a aparut un cost suplimentar de 1134 euro, iar ambele abonamente pe care le am pe numele meu au fost suspendate. Am vazut pe contul meu de orange acest cost. Urmatoarea zi costul suplimentar a crescut la 1180 euro.
Am sunat si am vorbit cu un operator care mi-a spus ca in sistem apar apeluri de 4 ore, respectiv 3 h si m-a intrebat daca nu am uitat telefonul deschis. Nu am uitat telefonul deschis.

Am facut sesizare de pe contul de orange si abia dupa 11 zile am primit un raspuns pueril prin care o anumita doamna din cadrul Orange Romania m-a anuntat ca in urma verificarilor suma de 1403.33 euro inclus TVA este cat se poate de adevarata si ca am avut convorbiri de 3h 56 min si respectiv 4 ore pe un numar din SUA. GRESIT! Eu am sunat pe un nr de UK. Si mi-au mai spus ca ei mi-au trimis sms cu costurile aferente convorbirilor in Roaming. L-am primit, da.

Mi s-au suspendat ambele numere de telefon si nu s-au reconectat nici pana in clipa de fata, fara sa fiu anuntata sau avertizata. Dupa aproximativ 1 saptamana si ceva mi-au blocat si contul orange. Nu il mai puteam accesa. Posibil din cauza ca tot faceam sesizare referito la situatia mea.
Am facut sesizare la protectia consumatorului. Am primit raspuns dupa mai bine de 35 de zile, un raspuns sec pe care mi l-a dat si Orange: costul este real, este pe desfasurator, ati primit sms cu costul in roaming...
Intre timp am vb la serviciul clienti cu un operator Orange si chiar a incercat sa ma ajute, cred ca am vorbit o ora. A tot luat legatura cu cei de la juridic pt a cere deblocarea contului meu orange pt 24 h ca sa pot descarca desfasuratorul si i-au zis ca nu am acces. Este ciudat.
Mi-a spus ca ei mi-au trimis sms cum ca trebuie sa iau legatura cu ei datorita costului suplimentar mare, dar ei mi-au trimis sms-ul dupa ce mi-au suspendat ambele numere. Deci nu mai aveam cum sa il primesc.
Am primit in final desfasuratorul de la protectia consumatorului acum cateva zile.

Le-am trimis si istoricul apelurilor de pe telefonul meu unde arata clar orele la care am sunat, precum si DURATA fiecarei convorbiri.
Ora este exact aceeasi (minut si secunda), doar ca la mine pe telefon este ora din SUA, iar la ei in sistem ora din Romania. Doar durata apelurilor este diferita. La convorbirea mea de 43 de minute, la ei apare 4 ore si ceva, iar la cea de 20 minute la ei apare 3 h si ceva. Cum vine asta????????

O alta cunostinta care a lucrat la Orange multi ani a luat legatura cu o fosta colega pt a o intreba despre cazul meu si a ramas uimita sa afle ca respectiva colega nu poate afla nimic, absolut nimic, doar ca acest cost suplimentar trebuie platit si ca e real. I-a spus ca din cate stie, Orange are o regula prin care, in roaming, nu se poate avea o convorbire telefonica mai lunga de 2 h. Dar nu a reusit sa afle daca este in vigoare sau nu aceasta regula.

Am luat legatura cu un avocat, prieten, dar mi-a spus ca este greu de luptat cu ei in tribunal deoarece pentru ei desfasuratorul este sfant si cu asta castiga.

Pentru mine este un abuz. Si nu pot plati ceva ce nu am consumat. Nu este corect si nu pot accepta asta. Sunt abonat orange de cel putin 15 ani si nu pot sa accept asa ceva.

Ce pot face? Ce ma sfatuiti? Problema este ca abia la sfarsitul lui aprilie ajung in tara. Dar pana atunci vreau sa stiu ce cai de atac am. Merg pana in panzele albe pt ca nu mi se pare normal ce se intampla si nici felul in care m-au blocat pur si simplu.

Astept cu mare interes un sfat. Va multumesc anticipat!
Răspuns la discuția Obiect de activitate potrivit???
Ea vrea sa cumpere cu factura, dar magazinul respectiv nu emite factura. Este posibil ca un magazin in Romania sa nu emita factura la o persoana juridica?
Buna,
Intreb pt o prietena: vrea sa aduca de la un magazin de bricolaje din tara si din afara tarii diverse produse pe baza de comanda si sa le livreze la domiciliul clientului. Castigul ei este comisionul pe care il adauga la pretul de catalog al produsului.

Nu stie ce varianta ar fi potrivita ca si obiect de activitate, in sensul ca magazinul respectiv nu da dreptul la revanzarea produselor lor de catre terti, deci nu emit factura decat in anumite conditii, doar bonuri de casa.

Ea ridica produsele din magazin, le transporta cu transportul propriu, le depoziteaza intr-un anumit loc, apoi le livreaza.

Ce forma juridica? Ce obiect de activitate?
Cum poate factura clientilor, tinand cont de faptul ca ei platesc in avans produsele, dar castigul ei e strict comisionul respectiv.

Astept un sfat din partea dvs. Va multumesc anticipat!
Buna seara.
Am un teren concesionat la sat cu legea pentru tineri pana in 35 de ani. Am construit si casa, am si intabulat-o.
Intrebare:
Ce spune legea despre obligatiile primariei care da terenuri concesionate?
Adica: ce trebuie sa puna la dispozitia concesionarilor primaria? Ce utilitati?

In zona unde locuiesc s-au dat terenuri in concesiune acum 6 ani. Au fost facute niste drumuri de santier pe campul respectiv, iar de atunci...nimic. Apa am forat noi, curent de santier am tras noi, fosa, incalzire lemne si etc.
Vrem sa mergem la sedinta de consiliu local si sa ne facem putin auziti.

Ma intereseaza ce spune legea cu privire la obligatiile primariei in acest aspect.

Multumesc!

Un singur membru mai este in comitet, pe langa presedinte, adica vecinul lui f bun cu care face toate aceste lucruri. A mai fost o vecina care era cenzor sau ceva de genu, dar pt ca a comentat si ea de acoperis acum vreo 2 luni, a dat-o afara din comitet. Deci sunt ei doi si atat.


BEN46 a scris:

Daca intre dv. si presedinte exista animozitati incercati sa va lamareasca un membru din comitetul executiv , ar trebui sa fie la curent cu ceea ce se face in asociatia dv.


Buna,

1. Contest contributia pentru transa a doua pentru acoperis. S-au strans 4 ani de zile bani pentru acoperis fara nici o oferta de pret, doar asa ca vrem acoperis.
Am zis ok, sigur, e un bun comun si foarte necesar.

Dupa 4 ani, adica acum in februarie ne-am trezit ca nu sunt suficienti bani - concluzie trasa de presedintele asociatiei fara a avea ceva la mana. In consecinte, a hotarat sa mai strangem inca 1 an si 8 luni bani.
Aceasta hotarare s-a luat fara o adunare generala, ci doar vorbind cu proprietarii si oprindu-i pe fiecare in parte si cerandu-le semnaturile pe un tabel.

Datorita unor probleme mai vechi ce le am cu el, pe noi nu ne-a abordat absolut deloc. Nu ne-a intrebat daca suntem de acord (banuiesc ca avea deja jumatate plus unu acorduri), deci suntem cantitate neglijabila. Am auzit de la alti vecini.
In momentul cand a aparut lista de cheltuieli, am intrebat ce este cu aceasta contributie pt acoperis, cu mine nu a vb nimeni.

Am solicitat o baza (oferta pret, deviz lucrari) pentru aceasta a doua transa. Nu putem strange bani la nesfarsit fara a avea o oferta de pret sau macar ceva dupa care sa ne ghidam. Am mai solicitat si un extras de cont cu suma care s-a adunat in acesti 4 ani, sa vedem si noi cum stam. Dupa cateva zile a aparut o oferta la avizier fara semnatura, stampila, doar datele unei firme cine stie cine.

Din cauza ca nu platesc contributia pt acoperis, nu imi ia banii pt celelalte cheltuieli. Am trimis banii prin posta cu confirmare de primire, dar i-a respins. Am inteles de la vecini ca asteapta inca o luna si ma da in judecata.

2. contest fondul de rulment (doar eu am).

Pe actualul tabel de cheltuieli m-am trezit cu fond de rulment 30 lei (doar la mine), fara sa stiu de ce, pt ce.
Trebuie sa dau bani, dar nu ma anunta nimeni pentru ce si nu mi se dau explicatii.

Cred ca am dreptul legal de a fi intrebata referitor la orice suma mi se solicita.

Toti ceilalti tac, nu zic nimic (doar pe la spate, dar in fata nici urma de curaj), ii conduce de 25 de ani fara drept de replica, tot timpul le spune ca daca nu fac asa cum zice el, le face plangeri peste plangeri si chiar le face. Eu sunt mai noua in scara si verific ce spune el. Aici e problema, ca nu percutez.

Cam astea sunt off-urile mele. :)

Multumesc!
Bine ca mi-ati spus. O informatie importanta.
Multumesc!