avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 206 soluții astăzi
Forum Activitate Iuliana_V

Activitate Iuliana_V

Multumesc frumos. Voi face atunci returnarea produselor in scopul recuperarii banilor. Sper ca voi putea sa ii recuperez pe toti
Miercurea trecuta am achizitionat de la un magazin on-line doua laptopuri Dell Inspiron 7537, Intel Core i7-4510U pana la 3.1 GHz, 15.6″ Full HD Touch Screen, 8 GB, 1 TB, nVIDIA GeForce GT 750M 2GB GDDR%, Windows 8.1 COD PRODUS LAP7357FHDI7812 in valoare de 7600 lei Am comandat cele doua laptopuri miercurea trecuta, le-am primit si le-am achitat vineri la o firma de curierat. Partea aiurea e ca nu au windows 8.1 ci linux (ubuntu) si pe mine nu ma ajuta deoarce programul de contabilitate pe care il folosesc nu e compatibil cu linux. Le-am scris un mail dragut in care le-am explicat ce s-a intamplat frapant e cum mi-au raspuns :
“Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru inconvenient.
Descrierea produsului a fost gresita pe site.
Am transmis firmei de curierat sa vina sa ridice produsele de la dumneavoastra. Dupa ce produsele vor ajunge la noi, vor fi verificate si vi se poate livra un alt model de produs sau vi se pot returna banii. Pentru returnarea banilor avem nevoie de un cont Iban si numele titularului de cont.
Va multumim pentru intelegere” la care eu am raspuns :”Buna ziua,

Din pacate solutia dvs nu ma avantajeaza. Conform facturii mele eu am comandat si achitat doua laptopuri Dell Inspiron 7537, Intel Core i7-4510U pana la 3.1 GHz, 15.6″ Full HD Touch Screen, 8 GB, 1 TB, nVIDIA GeForce GT 750M 2GB GDDR%, Windows 8.1 COD PRODUS LAP7357FHDI7812 doar ca nu am sistemul de operare pe care l-am achitat conform ofertei dvs. de pe site.

Eu laptopurile le-am achizitionat pentru firma iar persoanele care le utilizeaza sunt in delegatie, una urmand sa plece din tara vineri. Asadar, doresc o rezolvare rapida a situatiei. Observ ca aveti pe site licente de Windows, deci solutia ar fi simpla. Le trimiteti prin curier si le instaleaza IT-ul nostru.

Mentionez ca nu doresc alt model, pentru ca as fi achizitionat altceva. De asemenea, nu doresc banii inapoi deoarece am nevoie de laptopuri pentru buna functionare a societatii noastre.

Astept cu interes raspunsul dvs.

Multumesc” iar ultimul lor raspuns a fost la fel de miserupist ca si primul :”
Buna ziua,

Va multumim pentru mesaj.
Din pacate nu putem da curs solicitarii dumneavoastra.
Pentru rezolvarea situatiei create, am transmis firmei de curierat sa vina sa ridice produsele de la dumneavoastra. Dupa ce produsele vor ajunge la noi, vor fi verificate si vi se poate livra un alt model de produs sau vi se pot returna banii. Pentru returnarea banilor avem nevoie de un cont Iban si numele titularului de cont.
Va multumim pentru intelegere.

Solicitarea dumneavoastra a fost inchisa.”

Bineinteles ca as prefera sa imi returneze banii dar…nu am certitudinea ca ii voi primi inapoi pe toti.In plus unul din consilierii lor mi-a spus telefonic ca la persoane juridice nu se returneaza banii. In plus mai e si faptul ca trebuie sa astept 2 saptamani ca laptopurile sa ajunga la service si apoi sa astept rezolutia lor daca imi dau banii sau alt model ca se pare ca ei sunt sefii iar noi, cumparatorii nu avem niciun drept. Am sunat la OPC dar nu se ocupa decat de persoane fizice. Nici nu stiu ce sa fac. Sunt atat de dezamagita. Unde mai pun ca e sfarsit de luna si am de terminat o gramada de acte. Va rog sa ma ajutati

Răspuns la discuția Legea 119 februarie 2014
Oare aveti ceva noutati in aceasta priviinta? S-a mai schimbat ceva de anul trecut? Banuiesc ca le-au expirat autorizatiile tuturor producatorilor care au punctul de lucru la parterul blocului
Răspuns la discuția Legea 119 februarie 2014
Multumesc frumos pentru ajutor. O zi minunata s-aveti :)
Buna ziua,

In septembrie anul acesta am inchiriat un spatiu pentru a deschide o simingerie & patiserie.Intrucat nu aveam experienta in acest domeniu am fost pe la toate organele de control (exceptand sanepid deoarece eu credeam ca sanepid= sanitar-veterinar) si am cerut indrumari si sa ni se spuna cum sa amenajam si ce sa achizitionam ca sa fim ok din punct de vedere legal. Am investit aproape 10.000 euro in constructia unui cuptor si in cumpararea echipamentelor si cand sa obtinem autorizatiile ni s-a spus ca nu putem functiona deoarece punctul de lucru este la parterul blocului.

Ce pot face acum? Am gasit in Deva simingerie care functiona tot la parterul blocului si e chiar la strada principala si ne-am uitat pe autorizatie e din martie 2014 numai ca e autorizata pentru comercializarea produselor de patiserie si a produselor zaharoase.

Cum sa fac sa pot functiona pana in primavara ca sa imi recuperez o parte din investitie ca apoi sa construiesc un alt spatiu. Mentionez ca sunt intr-o situatie disperata deoarece am facut si imprumut la banca sa pot termina simigeria. Mi se pare nedrept ca nu mi s-a spus de aceasta lege desi am fost pe la toate institutiile statului inainte de a construi.De asemenea doresc sa mentionez ca firma e deschisa din iunie 2013 si in statut inca de atunci avem in statut caen fabricarea painii si a produselor de patiserie. Iar anul acesta am mutat firma dintr-un judet in altul si am obtiunt de la RC certificat constatator cu acestecoduri pe spatiul de la parterul blocului

Va rog sa ma ajutati
Buna seara,


In 2008 parintii mei au incheiat un contract de novatie cu o societate de leasing si un firnizor de automobile. Mentionez ca masina a fost noua si noi am fi vrut contract de leasing obisnuit dar acum am aflat ca nu e asa.

In urma cu un an am avut ceva probleme financiare si am rugat pe cei de la firma de leasing sa ne suspende platile sau sa le reesaloneze dar ei au cerut bani suplimentari pentru asta si am facut tot posibilul de am platit in continuare. Insa din martie anul acesta nu am mai avut cum sa platim Firma a continuat sa ne trimita facturile lunar iar noi sa speram ca reusim sa incepem sa platim ratele iar.

Luna aceasta ne-a cautat cineva de la o firma de recuperare si ne-a lasat o carte de vizita la o vecina. Cand a sunat mama, respectivul consilier fara alte introduceri a zis ca a venit sa ne ia masina daca nu platim in 5 zile lucratoare intreaga suma (6000 lei)

La intalnire s-a comportat foarte ciudat ne mintea ca lucreaza la firma de leasing leasing, ca e avocat, s.a.m.d I-am zis ca vrem un cadru legal de predare a masinii si ca nu pot sa ii dau pur si simplu bunul Raspunsul dlui a fost ca nu e problema el ne ridica masina oricum cand suntem la piata ca au mai facut din astea. Am mai cerut ragaz o saptamana

De cum a plecat am inceput sa dam telefoane la societatea de leasing unde am aflat ca ar exista o "Notificare de reziliere" din partea unui cabinet de avocatura in numele societatii de leasing Dupa n telefoane am obtinut ""Notificarea..."" in format electronic. Cand am vazut ce cluaze au pus m-am luat cu mainile de cap ceva de genul sa platim restul ratelor si sa dam masina Am sunat avocatul lor care m-a indrumat sa sun iar la ei Am sunat iar la soc de leasing...surpriza nu imi raspunde a nimeni. Am cumparat alta cartela de mobil si am sunat si am luat legatura cu un domn de la ""Reposesie bunuri"" I-am spus ca as vrea sa discutam rezilierea si sa aducem noi bunul, ca suntem de buna credinta si nu avem nevoie de recuperatori Nici nu a vrut sa auda! Ca sa discutam cu firma de recuperare

Ce sa ma fac? Dl de la ""Reposesie"" zicea de clauze pe care eu nu le am in contract Eu am doar un contract de novatie fara alt contract de leasing Am platit pana acum 56.000 lei (din care avans 15.600) si ar mai fi inca 11.000 euro pentru un hyundai i 30 Dati-mi va rog un sfat ca sunt disperata