avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Activitate anca_filip78

Activitate anca_filip78

Din procesul verbal eliberat reiese că am avut autoaccidentare fara alcool .. se specifică faptul că in timp ce conduceam m-am întors la copil in spate şi am pierdut controlul ; de coleziumea cu capul de pod şi că eu şi "pasagerul nu au suferit vătămări corporale foarte grave".
Procesul verbal este soluționat cu avertisment , ulterior când eram la urgențe cu copilul am primit actele de la dânşii inapoi.
Şi eu şi copilul suntem asigurați ... eu având ultimul loc de munca de 11 ani până in prezent , momentan eu sunt in concediu medical cu fractura la mână .
Asta nu înțeleg şi eu ... pentru ca am întrebat la spital dacă trebuie să plătesc iar răspunsul lor a fost afirmativ... fară dubii ( iar decontul pentru zilele de de spitalizare e pe numele copilului meu , eliberat de spitalul județian .
Vă mulțimesc !
Poliția a fost la fața locului ... nu am avut astfel de evenimente până acum şi nu ştiu cum se procedează . Eram nelămurită dacă trebuie să plătesc eu spitalizarea pentru că nu vreau ca copilul meu să aibă probleme având in vedere că au întocmit fişa de decont pe numele lui !
Poliția atunci mi- a dat procesul verbal şi mi-au înapoiat actele mele respectiv a maşinii
Buna ziua,
Am avut o autotamponare mai exact am intrat intr un cap de pod iar in urma acestui accident eu am o fractura la mâna iar copilul meu in vârstă de 6 ani si 8 luni a avut o contuzie minoră la obrăjor după care a fost internat la spitalul județean timp de 3 zile. Pe numele minorului au întocmit o foaie de decont pentru zilele aferente.
Va rog sa imi spune-ți cum să procedez în astfel de situație.
Vă mulțumesc.
Bună ziua,