avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 656 soluții astăzi
Forum Activitate fany23

Activitate fany23

Am si eu 3 intrebari. Anul trecut am contestat in contencios administrativ un certificat de handicap emis de catre DGASPC-ul din judetul meu prin comisia de evaluare a adultilor cu handicap, pe fond am castigat, ei au bagat recurs,din nou am castigat, acum astept motivarea de la apel.1.Dupa ce apare motivarea ei mai au vreo cale de atac? 2.Atat in punctul de vedere trimis instantei la fond cat si cel trimis la apel, presedinta comisiei spune despre mine si medicul neurolog care m-a vazut si mi-a eliberat referatul medical pentru reevaluare, ca noi am indus in eroare instanta de judecata pentru ca nu sunt atat de bolnav cum considera medicul neurolog, opinie ce am infirmat-o printr-o analiza numita electromiografie ce arata ca conditia mea medicala era preexistenta infatisarii la reevaluare si ca sunt irecuperabil medical. Intrebarea mea este, daca aceasta doamna sefa de comisie poate fi data in judecata in civil pentru ce a scris in intampinarile catre tribunale, si daca opinia ei se considera a fi asumata si de ceilalti membrii ai comisiei daca pe intampinari scrie doamna X presedinta comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu handicap din cadrul DGASPC Y?