avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 444 soluții astăzi
Forum Activitate OanaSimion

Activitate OanaSimion

Va multumesc frumos pentru raspunsul prompt. Sa aveti o zi buna!!!!!
Buna ziua,
As dori sa stiu cateva raspunsuri in privinta acestui stimulent de insertie. Sunt studenta ( din octombrie anul acesta, primul an de studiu). Sotul meu lucreaza. Este posibil sa fiu insarcinata. Daca as fi, stiu ca nu pot beneficia de acea indemnizatie de pe urma facultatii pentru ca nu o sa indeplinesc cele 12 luni de studii. Intrebarile mele sunt :
1. Poate beneficia sotul de acest stimulent de insertie imediat dupa nasterea copilului, chiar daca nu intra in concediu de crestere copil ? am citit ca se poate face acest lucru.
2, Care sunt conditiile de acordere? trebuie sa isi ia concediu prenatal si post natal, sau poate depune dosarul direct cu actele necesare imediat dupa nasterea copilului ?
3. Exista vreo limita de salariu pentru acordarea acestui stimulent ?
Multumesc anticipat.
O zi frumoasa!!!!!!
Va multumesc foarte mult pentru raspuns!!!!
O zi frumoasa!!!
Buna ziua!