avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 638 soluții astăzi
Forum Activitate Irinabv

Activitate Irinabv

Va multumesc
Buna ziua !
Am 18 ani (impliniti in 10 mai anul acesta) si sunt eleva (in toamna incep clasa a 12-a) si as dori sa stiu pana cand primesc alocatia ? Doar pana la implinirea varstei de 18 ani sau pana la terminarea liceului ?

Va multumesc anticipat !
Buna ziua
As dori sa stiu daca eu sunt majora , imi pot retrage dosarul de la liceu fara sa stie parintii (in cazul meu tata , care este tutorele meu , parintii fiind divortati ) . As vrea sa plec in alt oras si sa imi iau dosarul de la liceul unde sunt in prezent sa ma pot inscrie la altul din alt oras . Mentionez ca sunt in clasa a XI-a .

Va multumesc anticipat
Răspuns la discuția Testament atacabil ??
Deci rezerva succesorala i-ar fi lezata mamei mele in cazul in care bunica mi-ar lasa mie mostenire casa ei , dar nu ar trebui sa fie considerata ,,lezata" dat fiind faptul ca este dorinta bunicii mele . Si m-am gandit ca mama ar putea ataca testamentul avand ca argument faptul ca bunica mea nu ar fi avut discernamant sau ca nu s-ar fi aflat in toate facultatile mintale (iar daca aceste analize ar fi facute inainte ca bunica sa incheie testamentul nu ar mai avea un astfel de argument rezultand ca bunica mea nu are nici o astfel de problema )
Răspuns la discuția Testament atacabil ??
Va multumesc mult pentru ajutor
Răspuns la discuția Testament atacabil ??
Asadar testamentul poate fi atacabil de mama (care este unicul mostenitor in linie dreapta) si probabil sunt mari sanse de castig . Dar daca bunica mi-ar face contract pentru casa doar mie (cu clauza , ca apartamentul sa nu il pot vinde decat dupa ce implunesc 25 de ani) acesta nu va mai putea fi atacabil de mama , testamentul fiind singurul atacabil ?