avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 974 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Activitate claudya06

Activitate claudya06

Buna ziua, am nevoie de un sfat in privinta recuperarii banilor in urma returnarii unor produse. Am cumparat mai multe produse de la un magazin de electronice online. Patru dintre produse trebuiau sa contina cate un cupon promotional valoric. Numai 2 dintre ele il aveau asa ca am inaintat o sesizare pe site-ul magazinului. Dupa 9 zile calendaristice de la livrarea produselor le-am dus inapoi la sediul magazinului deoarece nu eram multumita de performanta lor. Au fost primite toate si am primit formular de returnare pentru fiecare pe care se precizeaza ca au fost aduse cu accesorii complete. Dupa o ora operatorul care le-a preluat m-a sunat deoarece a obervat lipsa a doua cupoane. I-am spus ca am facut deja o sesizare dar a spus ca trebuie sa investigheze la furnizor lipsa celor 2 cupoane. Acum am fost anuntata ca cele 2 produse cu cupoane lipsa nu au fost transmise mai departe pentru returnarea banilor.
Intrebarea mea este ce as putea face in continuare daca operatorul refuza sa imi trimita toate preodusele spre returnare? Mai ales ca eu am formularele semnate de el in care sunt precizate accesorii complete, iar produsele sunt la ei de cateva zile.

Va multumesc