Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Un client mi-a solicitat prin e-mail un pret pentru un anumit produs, al carui cod l-a trecut in e-mail. Dupa ceva negocieri, am batut palma pe un pret si am comandat la randul meu produsul solicitat de la producator, din afara tarii. Precizez ca produsul a fost fabricat special pentru clientul respectiv in cantitatea solicitata de acesta. Am eliberat factura, care a fost platita inainte de receptionarea produsului de catre client. In momentul in care marfa a ajuns la client, acesta m-a contactat pentru a o returna, intrucat nu era ceea ce dorise. Mai exact, in e-mailul initial trecuse un alt cod. Mentionez ca toate discutiile purtate au fost legate de codul dat de client, eu neavand de unde sa stiu ca nu acela e produsul dorit, practic, de client.
Va rog sa imi spuneti daca sunt obligat sa primesc marfa inapoi, in conditiile in care firma mea nu lucreaza decat pe baza de comenzi si neavand stocuri (practic, o intermediere), iar producatorul nu primeste marfa inapoi, motivat de faptul ca s-a executat comanda conform solicitarii. De asemenea, v-as ruga sa ma ajutati cu indicarea bazei legale (act normativ, articol, etc).
Va multumesc.