avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 254 soluții astăzi
Forum Activitate annk07

Activitate annk07

Răspuns la discuția Angajat la un pfa
Am inteles ca este nevoie sa modifici un anume cod, nu stiu exact despre ce cod este vorba. Imi puteti detalia demersul, va rog !!!
Răspuns la discuția indemnizatie crestere copil
Daca sunt studenta in anul 1 ma incadrez intr-una din perioadele asimilate, adica student la zi, nu? Eu asa stiam de la o prietena, ea a fost studenta la zi si a beneficiat de aceasta indemnizatie. Sau trebuie sa fi in anul 2 sau 3, daca esti in primul an nu primesti?
Răspuns la discuția indemnizatie crestere copil
Am lucrat din august pana in noiembrie 2014. Dupa aceasta perioada nu am mai lucrat. Daca ma inscriu la facultate in iulie 2015 o sa fiu studenta de la 1 octombrie 2015.
Buna ziua,

Doresc sa stiu daca pot anjaja persoane in cadrul unei pfa. Daca da, ce documente sunt necesare si care ar fi demersul in acest caz.
Multumesc !!!
Buna ziua,

In momentul de fata sunt insarcinata in 6 luni, urmand ca prin octombrie, inceputul lunii noiembrie sa nasc. Vreau sa ma inscriu la facultate si voiam sa stiu daca urmez cursurile universitare la zi ale unei institutii de invatamant si sunt in anul 1 pot beneficia de indemnizatie de crestere a copilului.
Va multumesc !!!
Răspuns la discuția Indemnizatie crestere copil
Sau ce alta solutie ar fi posibila?
Răspuns la discuția Indemnizatie crestere copil
Am lucrat doar in lunile octombrie si noiembrie 2014. As vrea sa stiu daca ma angajeaza sotul meu care are un srl daca imi poate plati retroactiv (decembrie, ianuarie, februarie) contributiile sociale obligatorii pentru a beneficia de CCC. Multumesc!
Răspuns la discuția Indemnizatie crestere copil
Eu sunt insarcinata in 2 luni si nasc la sf. lunii octombrie sau noiembrie. Vreau sa ma angajez pe perioada determinata, dar nu stiu exact in ce luna si pe ce perioada. Ma puteti ajuta cu un exemplu pentru a putea beneficia de acea indemnizatie?