avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Activitate Cornelb85

Activitate Cornelb85

Buna seara,
Imi poate oferi cineva o informatie despre unde si cum pot face apel pentru o plangere a unei amenzi de rovinieta respinsa ca neintemeiata? Precizez ca initial la plangere am facut dovada ca la data constatarii faptei nu mai eram proprietar. (ctr vanzare-cumparare, fisa de inmatriculare, buletinele mele si ale cumparatorului etc). Chiar am facut referire si la un precedent identic, favorabil celui care a facut plangerea. Am avut parte de un judecator aiurea, se pare (femeie) . Ce vina am eu ca Cnadnr nu isi actualizeaza baza de date in timp util ?

Preluat de pe Portal Judecatorie
Ora estimata: 08:30
Complet: Complet-AP
Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Respinge plangerea ca neîntemeiată. Cu drept la apel în termen de 30 de zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică astăzi,7.04.2016.
Document: Hotarâre --- /2016 07.04.2016
In urma unui control de fond 5 ani, ne-a fost declarata nedeductibila suma de 170.000 lei, constand in mare in materiale de constructii, pentru o cladire ce este proprietatea cabinetului, avand de la inceput autorizatie de constructie pe cabinet, pe motiv ca nu exista activitate economica acolo. Daca nu se poate face nimic in privinta aceasta ramane de rezolvat alta problema:
-Cand vom dori sa vindem aceasta proprietate catre o persoana fizica, pentru a nu mai plati impozit mare pe proprietate, vom vinde cu Tva, pe care va trebui sa il returnam inapoi la stat. Adica ei imi taie tva de la materialele cu care s-a construit casa si apoi mi-l iau iarasi la vanzare. Ce solutii pot gasi la aceasta situatie? Sunt deschis si la alte solutii gen ctr de comodat daca se poate.
Daca o firma detine in proprietate o cladire (locuibila), care nu este nici punct de lucru nici sediu social, ci este pur si simplu o investitie a acestei firme, cum se poate proceda pentru a nu mai plati impozit astronomic de cca 8000 lei /an?
Precizez ca la acea cladire chiar locuieste o familie, aceasta adresa aparand in cartea lor de identitate, banuiesc ca poate fi numita cladire rezidentiala.
Cei ce locuiesc acolo nu sunt asociati ai firmei proprietare, sunt doar afini.
Daca se face contract de comodat, poate plati persoana fizica impozitul? Si la nivel de persoana fizica, nu juridica? Sau oare ce posibilitate ar mai fi?
Buna seara,
In iunie 2014 am luat o amenda pentru lipsa asigurarii la o semiremorca inmatriculata pe IF ( Intreprindere Familiala) in suma de 1000 lei. Am depus contestatie fiindca nu am putut sa platesc la jumatate, 500 lei adica. Am avut mai multe demersuri si intr-un final am pierdut (nu am mai depus Apel din cate cunosc, din cate am citit tot trebuia la jumatate dar nu prea s-au formulat corect contestatia si actele ). Sentinta s-a dat in februarie 2015. Am stiut ca va veni la impozit la Primarie ( este vorba de orasul Harsova CT). Am luat la cunostinta ca este ca debit la primarie in luna Mai 2015 si atunci am si platit aceasta amenda de 1000 lei.
Acum o saptamana mi-a venit de la (atentie) Anaf Harsova titlu executoriu si somatie pentru plata acestei amenzi de 1000 lei. Am fost la Anaf sa intreb si este vorba de aceasta amenda de asigurare pentru ca mi-au prezentat dosarul cu sentinta primita de la Judecatoria Constanta. Dupa mai multe drumuri de la Ana la Caiafa, am priceput ca Primaria nu gaseste dovada ca am platit aceasta amenda sau altceva in legatura cu aceasta iar la Anaf mi s-a spus initial ca da... normal nu trebuie sa ia in seama adresa de la Judecatorie fiindca aceasta este o amenda de circulatie si trebuie platita la Primarie.
Dupa cautari am gasit si chitanta de la Primarie la actele firmei iar azi am aratat-o la Anaf si mi s-a spus ca nu este in regula fiindca nu este specificat nr procesului verbal si ca amenda de asigurare "nu prea" este amenda de circulatie.
Urmeaza sa ma duc si la Primarie.

As dori sa stiu daca :
1. Amenda pentru lipsa asigurarii este amenda de circulatie si unde se plateste aceasta, si in baza carei legi/ articol ?
2. Are voie Anaf se execute asemenea indicatie de la Judecatorie?
3. Cum pot regla treburile cat mai rapid pentru ca Anaf sa nu inceapa sa ne faca alta prostioare, (precum executare...)=D>
Cert este ca nu mai platim inca o data, dupa cum am spus si acestor institutii.
Buna ziua,
Cu toate ca in OUG 6/2015 scrie ca va intra in vigoare de la 1-06-2015, am inteles de la furnizorul nostru de furaje (este o firma multinationala), ca si ei vor aplica tva 9% pentru acest tip de furaj, dar doar dupa publicarea normelor metodologice ale acestei OUG. Conform acesteia, tva 9% va fi aplicat si la ''alimente pentru animale, animale vii..''

As dori sa stiu daca intr-adevar mai este nevoie de publicarea acestor norme dupa 1-06-2015. Imi este necesara aceasta informatie pentru a putea esalona achizitia acestui produs, ca sa nu mai cumpar cu Tva 24%.
Dar pot trage pe cineva la raspundere, din functionarii care mi-au facut actele de la licitatie (penal sau nu) pentru a putea recupera prejudiciul, reprezentand suma acelui TVA? Am inteles ca faptele penale se prescriu in 10 ani.
Va multumesc pentru lamuriri !
Buna ziua,
Va descriu urmatoarea situatie:
1. In 2008 am cumparat ca persoana fizica un teren agricol X ha de la o licitatie anaf, in valoare de aprox xxxxx lei. Acesta mi-a fost facturat cu tva. Din unele cercetari ale codului fiscal si normelor metod, conform art 141 alin 2 lit f din CF si a normelor metod de la acea data, acesta trebuia facturat fara tva, sau daca Anaf avea notificare de a vinde cu Tva acel teren in mod expre specificat, aceasta notificare trebuia sa imi fie inmanata si mie, si nu mi-a fost inmanata.
Se mai poate storna factura cu care am fost pus in posesie si sa se emita alta factura sau situatia s-a prescris? (in baza a carei legi?)

2. Ulterior,tot in 2008, in vederea vanzarii, am intocmit antecontract de V-C cu firma IT srl, prin mandatarul acestei firme, pentru care am primit in avans suma convenita pentru acel teren, nu o suma foarte mare, in nici un caz mai mult de 35.000euro. Tot atunci am mandatat pe o persoana RJ, si pe alte doua persoane straine, prin procura gratuita si Netransmisibila, pentru ca pana in decembrie 2010, dupa incheierea cadastrului, sa vanda prin contract de vanzare cumparare efectiv, acest teren catre IT srl.
In iunie 2010 am primit la domiciliu acest contract de vanzare -cumparare, numai ca la cumparator nu era firma ITsrl ci PD srl , unde se specifica ca firma PD a absorbit firma IT. Mie nu mi-a fost trimisa nici o notificare in acest sens.
Ca mandatar al firmei PD era aceeasi persoana care era mandatar si la vechea firma IT srl, iar ca mandatar al meu figura aceeasi persoana RJ.
Dar intrebarea mea este daca acest contract de vanzare-cumparare a fost facut in conditii legale din moment ce eu am mandatat pe RJ sa vanda doar catre firma IT srl, fara alte specificatii. Oare nu trebuia sa fiu eu personal prezent la incheierea acelui contract cu noua firma PD srl? Sau nu trebuia sa mi se ceara sa emit o noua procura in care trebuia sa specificata noua firma PD srl?
Se poate cere constatarea nulitatii actului de v-c ?