avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 604 soluții astăzi
Forum Activitate OanaMihaelaArvantidis

Activitate OanaMihaelaArvantidis

Buna ziua!
Înainte de a face sesizare la anaf/itm as vrea sa mai depun o cerere și sa o trimit prin posta cu conținut declarat/confirmare de primire.
Îmi puteți spune care este aceasta lege pentru a o trece în cerere și dacă sigur beneficiez de aceasta scutire fiind în concediu medical.
Mulțumesc frumos!

Cornel Vasile a scris:

Depuneti o sesizare la ITM si la ANAF.

Multumesc.
Eu am făcut aceasta cerere la angajator in urma cu 3 luni, dar nu se vede nicio diferenta la bani, primesc aceiași bani ca și pana acum.
Ar mai trebui sa fac ceva?

Cornel Vasile a scris:

Da, sunteti scutit de impozitul pe venit.

Buna ziua!
În certificatul de handicap la beneficii apare și scutirea de impozitul pe venit.
Dacă sunt în concediu medical, fiind pacient oncologic, mai beneficiez de aceasta scutire? Am certificatul de 3 luni, am făcut cerere pt scutire la angajator și nu am beneficiat încă de aceasta scutire.
Trebuie ca cererea sa fie depusa la alta instituție?
Mulțumesc!
Buna ziua!
Am nevoie de un consultant financiar/contabil pentru suportul in deschiderea unui pfa și tinerea contabilității acesteia.
Mulțumesc anticipat!
Buna ziua!
Se poate înainta procesul de divorț la ambasada României din Italia, dacă locuim in Italia și avem un copil minor cu reședința aici, deși căsătoria a avut loc în România?
Avem cetățenie romana, cu reședință în Italia.
Mulțumesc anticipat!
Multumesc pentru răspuns!
As putea face contract pentru un salariu mai mic decât minimul pe economie?
Ca ar fi totuși prea mult de plata pentru asociatie...eu în prezent primesc 800 lei net.
w_v_w_v a scris:

Da normal. Dar incercati sa treceti la contract normal de munca. Itm ul tot spune ca sa facem contract normal de munca si sa renuntam la cel de mandat.