avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 375 soluții astăzi
Forum Activitate AdinaIP

Activitate AdinaIP

Doamna invatatoare a procedat gresit. Daca asta doriti sa auziti, da, a gresit. Si acum, la ce va ganditi? Discutati cu dansa civilizat daca nu ati facut-o inca. Spuneti-i ce a simtit fiul dvs si de acolo luati o decizie, noi nu suntem in masura sa va sfatuim dar cu siguranta acest fapt nu este de asa natura incat s-o dati in judecata, parerea mea. Sunt invatatoare si profesori mult mai rai. O zi buna.
Cel mai simplu transferati copilul la alta clasa daca inca sunteti suparati pe invatatoare. Dvs doriti sa va razbunati acum si va inteleg dar daca dvs luati masuri impotriva invatatoarei pentru un asemenea gest ea va fi doar sanctionata si apoi se va razbuna ea pe copil, ganditi-va si asa. Nu va apucati sa faceti o asa zisa dreptate ca ea sa nu aiba motive sa se razbune pe copil.
Răspuns la discuția Hartuita de catre o minora
Degeaba ii dam block, fata pare ca are probleme psihice. Are parola unei persoane apropiate si se conecteaza de pe contul respectivului si ori posteaza mesaje, ori trimite in privat. O fi normal sa intri cand vrei, cum vrei pe profilul cuiva sa intimidezi pe altcineva?
De jumatate de an sunt hartuita pe un site de socializare de o minora atat eu cat si familia mea. Problema este ca mama (decazuta din drepturi) o instiga sa faca acest lucru. Pot fi trase ambele la raspundere si pana unde s-ar ajunge?
Invatatoarea este un angajat al unei institutii care nu se manageriaza singur, tine de director. Daca dansa a incalcat reguliile institutiei va fi trasa la raspundere de catre director, nu de catre dvs. Dvs doriti sa va razbunati sau sa clarificati situatia?
Răspuns la discuția Probleme cu Universitatea
Buna ziua. Temeiul ar fi refuzul constant de a-mi fi rezolvata problema pe cale amiabila, precum si rezolvarea ei. Am apelat la acest lucru incercand o discutie amiabila cu dansii insa nu se poate discuta cu ei sub aceasta forma.