avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 674 soluții astăzi
Forum Activitate Adrian Cernatescu

Activitate Adrian Cernatescu

Este legal sa mi se aloce niște sarcini neconforme fisei postului și sa nu fie respectate deloc recomandarile medicului de medicina muncii?
Sunt inginer angajat al unei firme de producție a lemnului pe postul de șef schimb . Sectorul de producție cherestea are în componenta și o secție de tratare a lemnului.
Fisa postului este făcută acum 5 ani și este aferenta postului de șef schimb producție cherestea cu activități de supraveghere și coordonator al activității de tratate a lemnului.
Acum 4 ani am fost detașat în secția de tratare a lemnului ca și sef de schimb , dar cu alte atribuțiuni fata de fisa postului . Menționez ca după mutare pe acest post fisa nu a fost modificata .
În noua secție aveam în subordine 2 oameni : un stivuitorist și un necalificat . Aceeași orgaîngrămădit fiind si pe celălalt schimb.
Acum 2 ani postul muncitorului necalificat a fost desființat , atribuțiunile urmând sa fie atribuite mie pe schimbul meu ,aceeași situatie și pe celălalt schimb .
Menționez ca nici în urma acestei modificări nu am fost înștiințat prin fisa postului ca și atribuțiuni.
Acum de la 1 iunie am fost înștiințați printr-un email ca activitatea se reduce la un singur schimb format din mine și colegul de pe tura a doua .
Conform noii organizări nu se respecta fisa postului și pe linga aceasta trebuie efectuata și multa munca fizica . Menționez ca am și o hernie de disc cervicala , iar medicul de medicina muncii în ultimii 3 ani la fiecare evaluare anuala mi-a scris "a se evita efortul fizic , mediu și susținut a nu ridica greutăți mai mari de 5 kg". Aceste recomandari nu au fost respectate .
NiCi acum nu am fisa postului modificata . Aceasta fiind aceeași de acum 4 ani.