avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 505 soluții astăzi
Forum Activitate Tudorcirco

Activitate Tudorcirco

De cine apartine problema asistentei sociale unor persoane varstnice in cazul in care ei au domiciliul in alt judet iar casa in care se afla este evacuata silit? De serviciul social al primariei in care isi au domiciliul real sau de cel al primariei in care isi au domiciuliul in acte , sau de vreo alta asociatie ? Persoanele varstnice nu au rude de gradul 1 si 2 in viata.
Exista posibilitatea actionarii in judecata a primariilor ce nu dovedesc implicarea in consilierea acestor persoane?
Precizez ca sunt deja inginer licentiat topografie si masuratori terestre si absolvent de liceu cu studii tehnice electronist automatizari.
Ma intereseaza daca pot urma o specializare mai scurta la o Universitate.
Multumesc


Am cumparat o casa de la executari silite.
Casa este locuita de parintii proprietarului
Nici proprietarul nici parintii acestuia nu au domiciliul in aceasta casa.
Mai trebuie sa ma adresez executorului judecatoresc pentru evacuarea acestor persoane sau pur si simplu politia ?
Pe cale amiabila am incaercat dar mi s-a spus ca atat timp cat fostul proprietar nu e aici nu au ce discuta cu mine si normal ca fostul proprietar nu e de gasit.
Multumesc
Răspuns la discuția Masterat SSM
Mulțumesc de răspunsul rapid. Am licență Mtc - cadastru. Am căutat ce inseamna SIPP și SEPP dar nu înțeleg daca ajuta masteratul in SSM din moment ce 2 cursuri și 5 ani experiență sunt suficiente pentru o firma in acest domeniu.
Mulțumesc
Discuție Masterat SSM
As vrea sa cer o părere despre masteratul in SSM . Daca merita făcut sau sa urmez un curs de SSM și dacă m-ar ajuta mai mult masteratul făcut la universitatea din Petroșani fata de cel de la universitatea din Timișoara. Nu înțeleg diferențele între cele doua. Mi-ar fi simplu de ajuns in Timișoara.
Am pus link-uri mai jos.

MANAGEMENTUL SECURITĂŢII ŞI SĂNĂTĂŢII ÎN MUNCĂ


[ link extern ]