avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 447 soluții astăzi
Forum Activitate Antoninatrotea

Activitate Antoninatrotea

Cheltuielile de judecata în cât timp pot fi recuperate după pronunțarea sentinței definitive?
Sunt asistenta medicala la stat. Dacă ies la pensie la limita de vârstă, pot sa mai lucrez în continuare? Și dacă da, cât timp? Mulțumesc!
Curtea de casație și justiție București ce rol are? Întreb, pentru ca după ce am obținut o hotărâre definitiva la Curtea de apel Craiova, s a făcut recurs la București. Mulțumesc!
Tatăl meu mi a făcut acte de întreținere pe doua imobile. Acum dorește sa mi anuleze în instanta cel de al doilea act pe motiv ca nu are cauza. Adică nu este legal deoarece întreținerea i o acordam pt primul act de întreținere. Poate sa mi anuleze cel de al doilea act? Mulțumesc!
Răspuns la discuția Anulare act cadastral
Pai zice ca tatăl meu mi a făcut act pe ceva ce nu era al lui. Dar în instanta s a dovedit ca actul meu e legal

raluk0207 a scris:

Anularea și radierea in baza la ce, din moment ce a pierdut în instanță?

Se poate anula un act cadastral în instanta?. Menționez ca am un act de întreținere pe un imobil. Tata nu a reușit rezilierea contractului și acum dorește anularea actului cadastral și radierea din cartea funciara. El făcuse act cu mulți ani în urma surorii mele fără sa știm noi pe același imobil
Sora mea dorește sa anuleze un act cadastral al unui imobil, în instanta, pe motiv ca tatăl meu mi a făcut act de întreținere pe ceva ce nu era al lui(mi a făcut act după ce ii făcuse ei, dar ea nu l a intabulat) În instanta am câștigat procesul, deci nu mi a anulat actul, dar acum vrea sa anuleze actul cadastral și sa l radieze din cartea funciara, deși s a demonstrat în instanta ca e un act perfect legal. În acest caz se poate anula actul cadastral? Mulțumesc!
Răspuns la discuția Contract de intretinere