Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua, am comandat un dulap de pe siteul unui magazin online. Produsul mi-a fost livrat cu intarziere si, in plus, nu corespunde cu imaginea prezentata pe site. Angajatii magazinului mi-au confirmat telefonic, dupa nenumarate insistente,ca imaginea era a unui alt produs (care nu a existat niciodata in stocul lor) si ca eroarea le apartine. Am cerut returnarea produsului pe cheltuiala lor, nefiind dispusa sa suport costul mare de transport, lucru pe care l-au acceptat telefonic, dar nu si in scris.Totusi, de fiecare data cand ii sun si intreb cand va fi organizat returul,imi sunt invocate diferite scuze,care nu sunt decat o metoda de a trage de timp. Legat de retur, pe site scrie "Consumatorul trebuie sa suporte costul privind serviciul de curierat aferent returnarii produselor in caz de retragere, de asemenea si costurile suplimentare", insa aceasta retragere nu se refera la un produs neconform.
Intrebarile mele sunt: ce alte demersuri pot face, avand in vedere ca nu se doreste o rezolvare amiabila? O reclamatie la ANPC/ reclamatie trimisa in scris (cu confirmare de primire) catre magazin ar ajuta sau trebuie sa ma adresez unui avocat?
Va multumesc.