avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 699 soluții astăzi
Forum Activitate Lena_b

Activitate Lena_b

Răspuns la discuția Cost retur produs neconform
Multumesc pentru raspuns.
Buna ziua, am comandat un dulap de pe siteul unui magazin online. Produsul mi-a fost livrat cu intarziere si, in plus, nu corespunde cu imaginea prezentata pe site. Angajatii magazinului mi-au confirmat telefonic, dupa nenumarate insistente,ca imaginea era a unui alt produs (care nu a existat niciodata in stocul lor) si ca eroarea le apartine. Am cerut returnarea produsului pe cheltuiala lor, nefiind dispusa sa suport costul mare de transport, lucru pe care l-au acceptat telefonic, dar nu si in scris.Totusi, de fiecare data cand ii sun si intreb cand va fi organizat returul,imi sunt invocate diferite scuze,care nu sunt decat o metoda de a trage de timp. Legat de retur, pe site scrie "Consumatorul trebuie sa suporte costul privind serviciul de curierat aferent returnarii produselor in caz de retragere, de asemenea si costurile suplimentare", insa aceasta retragere nu se refera la un produs neconform.

Intrebarile mele sunt: ce alte demersuri pot face, avand in vedere ca nu se doreste o rezolvare amiabila? O reclamatie la ANPC/ reclamatie trimisa in scris (cu confirmare de primire) catre magazin ar ajuta sau trebuie sa ma adresez unui avocat?
Va multumesc.