avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 385 soluții astăzi
Forum Activitate ingservicesv

Activitate ingservicesv

Buna ziua,
Sunt extrem de suparat vis a vis de modul in care EMAG trateaza garantia produsului XIAOMI MI 10 achizitionat prin intermediul platformei
Am solicitat informatii despre cum se poate verifica produsul (in perioada de garantie-factura de achizitie cu numarul MANf8185/19.11.2021) care nu mai functioneaza.
1.Firma pe care mi-ati transmis-o ca si beneficiar al coletului (VODAMOBILE SRL) -APARE PE INTERNET CA AVAND ALTA ADRESA SI ALT NUMAR DE TELEFON
2.Am sunat la numarul de telefon pe care mi l-ati dat 0725520005- si,timp de 3(TREI) zile nu a raspuns nimeni
3.Am sunat la VODAMOBILE SRL -am fost informat ca ei nu primesc telefoane pentru reparatii sau garantie
4.Comanda nr.237530303-lipseste din istoricul meu de comenzi !!!!-din acest motiv nu pot face fisa de garantie
5.Nu reusesc sa va mai contactez telefonic pe numarul 0722250000
6.FUN COURIER- nu preia o comanda cu plata transportului la destinatar fara o comanda prealabila din partea EMAG sau a destinatarului.
In acest moment ma aflu in imposibilitatea de a beneficia de GARANTIA prevazuta de lege.

Multumesc