avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 727 soluții astăzi
Forum Activitate Dila99

Activitate Dila99

Mulțumesc!!! Primul lucru pe care am sa îl fac în prima săptămână de după încheierea anului universitar, va fi să completez cererea de retragere. Inițial nu ar avea voie să ma pună sa achit suma de 1200 euro, dacă am achitat toată suma pentru anul 1.
Sunt student la educație fizica și sport în anul 1. Până în prezent am plătit 3 transe din rata (1200€ pe an). În contractul de școlarizare specifica, că în cazul retragerii în timpul anului universitar trebuie să achit suma integrală de 1200€.
Astfel aștept să închei anul universitar. În luna iulie sau august voi avea posibilitatea să îmi retrag dosarul fără a fi obligat să achit încă o dată suna întreaga? Dacă contractul de studiu 2023/2024 se termină...?
În cadrul universității am încercat sa aflu informații, ca urmare m-au băgat deja într-o restanță... Dacă am o restanță și nu o trec sau daca voi avea mai multe restanțe, voi putea sa îmi retrag dosarul la încheierea anului universitar?
Bună ziua! Am 24 de ani. Sunt studenta în ultimul an. Am fost crescuta de asistent maternal de la vârsta de 1 an. Aceasta își dorește să ma adopte la terminarea studiilor. Momentan nu am ieșit din sistemul de protecție. Dacă ies din sistem de exemplu peste o lună. Se mai pot depune actele în luna iulie? ( dacă sunt ieșită din sistem mai repede cu 3 - 4luni?)
Mulțumesc frumos pentru răspuns!
Bună seara!
Am și eu o mică problemă. Stau într-un bloc construit în 1970. Eu stau la etajul 1 în garsoniera .
Vecina de la parter care sta în apartament mă amenință că mă dă în judecată, deoarece eu o inund în baie.
În urma cu 2 luni mi-am schimbat țevile și 2 dintre ele le-am anulat la baie.
Menționez că au venit diferiți instalatori și toți mi-au spus ca la mine în baie totul este în regulă și absolut tot este uscat.