avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 605 soluții astăzi
Forum Activitate alexandrugiurgea

Activitate alexandrugiurgea

Ma referam la ANPC, nu ANAF, am scris gresit...

adriandimitriu a scris:

ANAFul colecteaza impozite. prin urmare, daca factura este intocmita conform legii contabilitatii si daca nu e nici o eroare in calculul TVA, nu vor interveni.

alexandrugiurgea a scris:

Daca nu gasiti niciun motiv pt care sa fac o reclamatie anaf probabil ca n ati inteles ca eu nu mai sunt client de 1 an iar ei imi trimit o factura de regularizare pt o perioada de 3 ani si jumatate pt care, ce sa vezi, "a fost necesara" o regularizare, fara motiv explicat clar si fara un contract activ intre mine si ei.



Buna ziua,

Factura este pe persoana fizica, suma este enorma si o "protestez" chiar in timp ce vorbim aici. Daca nu gasiti niciun motiv pt care sa fac o reclamatie anaf probabil ca n ati inteles ca eu nu mai sunt client de 1 an iar ei imi trimit o factura de regularizare pt o perioada de 3 ani si jumatate pt care, ce sa vezi, "a fost necesara" o regularizare, fara motiv explicat clar si fara un contract activ intre mine si ei.

Buna ziua,

In data de 31.05.2023, la 1 an de cand nu mai sunt clientul Enel, am primit 1 factura Enel de 7981.63 Lei pt perioada de facturare 24.12.2018-27.06.2022, cu data scadenta 06.06.2023, reprezentand factura de ultim consum in baza indexului citit de catre un reprezentant al companiei Enel.
Eu am revenit catre ei cu dovada ultimelor 2 facturi din apr si mai 2022, in urma carora aveam sold 0 (zero).
Enel sustine ca in baza acestui ultim index, citez: "a fost necesar sa se recalculeze cosumul de energie pentru perioada 24.12.2018 - 27.06.2022, fiind stornate facturile anterioare aferente acestei perioade.
A fost emisa factura de regularizare ID 11001052143 in data de 22.05.2023, in care s-a facturat o cantitate de 35.978,00 kWh pentru perioada 24.12.2018 - 27.06.2022, rezultand o valoare a facturii de 29.322,60 lei, suma din care s-au scazut platile efectuate anterior - 21.340,98 lei si s-a facturat o diferenta de plata in valoare de 7.981,62 lei."

In mod evident ca mi se pare o grava eroare din partea lor si un abuz, avand in vedere ca eu aveam sold 0 (zero) la momentul la care m-am mutat de la ei, cu orice alt sold in afara de 0 (zero) nici macar nu ma puteam muta la alt furnizor.

Voi face o reclamatie la ANAF si ANRE si in mod evident ca nu voi achita aceasta factura.

As vrea sa va intreb daca ati mai auzit de astfel de situatii si totodata, ce poate face ENEL daca nu voi achita aceasta factura, avand in vedere ca nu mai sunt clientul lor.

Va multumesc