avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 453 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Sng - meritã încercat !!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Sng - meritã încercat !!

Sng înseamnă ªcoala Naţională de Grefieri şi puteţi ajunge grefieri.


Sunt unul care încearca an de an la INM - până acum fără succes. Anul acesta am dat examen la Sng la câteva zile după cel de la Inm şi am intrat fără probleme fiind maximum 3 persoane pe un loc. Toţi candidaţii trebuie să aibă studii superioare juridice. În premiera noi vom fi prima generaţie de la Sng în care vor ieşi grefieri şi de parchet (până anul ăsta se făceau numai pentru instanţe). Sunt foarte mulţi profesori magistraţi şi se fac şi multe speţe. Până la Inm vă sfătuiesc să treceţi şi pe aici căci se merită.=D>

Mai multe detalii găsiţi pe www.grefieri.ro
Pai da !!! Daca nu puteti sa va faceti magistrati faceti-va barem grefieri !
Interesant. Nu as profesa nici juma' de ora ca grefier. Cred ca este una din cele mai ingrate profesii . Daca magistratura tenteaza ca pozitie sociala, titulatura si de ce nu bani, profesia de grefier n-are nimic din toate acestea, ba mai mult- munca multa, bani putini si raspundere garla. Las' acolo la ei.