Un prieten a semnat un contract cu o firma care ofera cursuri in domeniul IT si a doua zi s-a razgandit, at fiind ca pretul afisat pe oferta de pe site era exprimat in euro si el a crezut ca este vorba de lei.
Cursul este on-line si permite accesul la materiale, discutii cu profesori etc.
Plata se face in rate lunare la fiecare 16 ale lunii (NB! Contractul a fost semnat pe 15 septembrie si, desi a anuntat ca s-a razgandit, a fost anuntat pe 23 septembrie ca a intarziat plata ratei lunare!
Data inceperii cursurilor: 1 noiembrie 2011.
In cazul in care nu este multumit de curs, poate rezilia contractul, dar dupa ce a achitat toata suma.
Toata corespondenta s-a derulat pe mail, intrucat sediul firmei (compartimentele financiar, resurse umane se afla la 500 km distanta).
Bineinteles ca raspunsul la notificarea de denuntare a venit dupa 10 zile si dupa notificare de plata!
Nu am reusit sa deslusesc care este obiectul contractului, firma urmand sa puna la dispozitie materiale, acces la discutii etc si acces la obtinerea unui certificat Cambridge.
Nu se elibereaza niciun fel de certificat de competenta!
M-am gandit sa trimita o notificare prin executor (pentru a elimina posibilitatea amanarii la nesfarsit a solutionarii litigiului), avand in vedere termene de plata, data inceperii cursului si lipsa unei clauze privind plata anticipata,dar mai ales faptul ca executarea contractului nu a inceput efectiv.
Reziliere contract
DMAAlex
Buna seara.
Am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv.
Acum o saptamana am incheiat un contract cu o \"academie de studii\" pentru domeniul IT pentru ... (vezi toată discuția)