avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 371 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Este posibila pedeapsa cu suspendare ?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Este posibila pedeapsa cu suspendare ?

Doua persoane A si B talharesc o a treia persoana C. Avand in vedere ca A a folosit spray paralizant si apoi a fugit, iar B i-a furat lui C banii, dar mai apoi i-a abandonat si C i-a recuperat, au sanse A si B la pedeapsa cu suspendare ? Mentionez ca nu au antecendente penale.
Cel mai recent răspuns: Cristina711 , utilizator 21:05, 14 Noiembrie 2011
este o speta de seminar?
Din pacate este un caz real prin care trec doi cunoscuti si as vrea sa stiu ce se poate intampla cu ei. Apreciez orice raspuns.
ar fi ceva sanse.mai ales daca nu au antecedente penale si isi recunosc fapta.dar foarte mici,,,,
Multumesc mult de raspuns.
Si-au recunoscut fapta. Amandoi sunt studenti si au referinte foarte bune. Eu cred ca a fost o nebunie de moment. Si daca nu primesc cu suspendare cat pot primi aproximativ ?
Ultima modificare: Luni, 7 Noiembrie 2011
Cristina711, utilizator
Ambii sunt coautori la infractiunea de talharie forma agrava- savarsita de doua sau mai multe persoane si avand asupra sa o substanta paralizanta(art. 211 alin 2 indice 2 C.pen.) fiind pasibili de[ 7-20 ani] inchisoare. In acesta situatie suspendarea conditionata a executarii pedepsei este exculsa.