avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 114 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Alcool la volan, consecinte
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Alcool la volan, consecinte

am fost oprit de politie si am fost depistat cu o concentratie de alcool de 0,47% in aerul expirat si am fost dus la INML pentru probe biologice. Inrebarea mea este: In urma rezultatelor se calculeaza alcoolemia pe care ai avut-o in momentul in care ai suflat in aparat? din pacate eu sunt si "incepator", cam in ce masura ma va afecta lucrul acesta? cu respect, va multumesc
Cel mai recent răspuns: ericqwe , utilizator 13:22, 3 Aprilie 2012
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Conform noilor modificari la codul rutier intrate in vigoare la 01.01.2012 la 0,4 la mie alcolemie este infractiune si veti avea parte de un dosar penal si o condamnare cu suspendare plus anularea permisului. Nu uitati ca daca la etilotest apare o valoare, la proba biologica valoarea va fi mai mare, pana la dublu. Este bine sa va angajati de urgenta un avocat care sa va obtina o sanctiune cat mai mica. El va sti cum sa procedeze si sa va invete acest lucru.Examenul pt obtinerea unui nou permis il puteti da dupa implinirea unui an de la ramanerea definitiva si irevocabila a hotarari judecatoresti de condamnare.
am uitat sa mentionez ca am fost oprit pe 16 decembrie a.t. se va tine cont de legile de atunci sau de ce a intrat/va intra in vigoare? sunt constient ca nu e ok sa bei si sa te urci la volan insa nu sunt nici primul si nici ultimul care o face. in regulament nu am citit ca incepatorii sunt "judecati" altfel dar nu stiu in ce masura ma va afecta si la ce sa ma astept. Care e diferenta intre amenda penala si cea administrativa?
daCA SCAPI CU AMENDA ADMINISTRATIVA RAMAI CU PERMISUL SI CU CAZIERUL CURAT!daca i penala permisul se anuleaza iar amenda apare in cazier....