avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 546 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Problemele profesionale ale ... Cum pot deveni consilier juridic?
Discuție deschisă în Problemele profesionale ale consilierilor juridici

Cum pot deveni consilier juridic?

Sunt studenta a Facultatii de Drept din Sibiu si mai am putin si termin facultatea.In prima faza m-am gandit sa ma indrept spre functia de consilier juridic, iar pe aceasta cale,as dori sa va intreb ce implica mai exact aceasta functie(adica care sunt pasii spre a putea intra intr-o astfel de functie)? Va multumesc frumos!
Conditiile le gasiti in legea nr. 514 privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic. Statutul de consilier juridic il dobanditi prin ocuparea / angajarea intr-un astfel de post, fie in mediul public, fie in mediul privat.
Ultima modificare: Sâmbătă, 24 Martie 2012
Lucian Huzum, Consilier juridic
Multumesc frumos pentru informatia oferita! Si vroiam sa va mai adresez o intrebare, este absolut necesar daca eu doresc sa ocup functia respectiva, a ma inscrie dupa ce termin facultatea in Colegiul consilierilor juridici si daca eu vreau sa profesez in Sb pe aceasta functie, in Colegiul consilierilor juridici din Sibiu? Va multumesc frumos!
Este chiar foarte indicat sa fiti membru al Colegiului Consilierilor Juridici - acesta este o forma de asociere profesionala care va aduce avantaje. Spre exemplu consilierul juridic care a sustinut examenul de definitivat si doreste sa devina avocat, nu mai este obligat sa parcurga perioada de stagiatura ca avocat.
Va puteti inscrie in Colegiul Sibiu, iar daca va mutati in alt oras, va transferati la Colegiul din judetul respectiv.
Va multumesc mult de tot pentru informatiile oferite!!!!
Dar, din cate am aflat, nu se poate inscrie in Colegiul Consilierilor Juridici decat daca ocupa o functie de consilier juridic.

Alte discuții în legătură