avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 141 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediere individuala cu art.65 alin (1) coroborat cu ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediere individuala cu art.65 alin (1) coroborat cu art.73 din Codul Muncii

Sunt inginer de industria lemnului din anul 2004. Ieri am primit o notificare din partea conducerii firmei ca sunt concediat cu art. 65 alin (1) coroborat cu art.73 din Codul Muncii cu un preaviz de 20 de zile lucratoare. Mi s-a oferit un loc de munca in cadrul aceleasi firme dar renumerat mult mai slab.In cazul in care eu nu accept locul de munca propus de ei , firma va cere sprijinul AJOFM Brasov in vederea redistribuirii mele.
Vreau sa stiu in baza carei legi eu ca "Inginer de Industria lemnului'' am dreptul la salarii compensatorii.
Unde pot gasi Contractul Colectiv de Munca la nivel de ramura Industria Lemnului?
Va rog cine stie sa-mi dea un raspuns cat mai urgent!
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 20:17, 30 Mai 2009
In Contractul Colectiv de Munca Unic la Nivel National puteti gasi referiri la cei din industria lemnului. Nu am gasit un CCM la nivel de ramura industri lemnului, poate nu am stiut eu unde sa caut. Postul dvs se va desfiinta si era de datoria societatii sa va propuna un alt post conform pregatirii dvs, daca nu acceptati acel post veti beneficia de indemnizatie de somaj daca aveti stagiu de cotizare 12 luni din ultimele 24. Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca va va ajuta in gasirea unui loc de munca.
Servus!
Merci pentru promptitudine
Am vreo posibilitate de a cere salariu compensator?