avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 216 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului in conditiile in care am doar 6 luni vechime?

Pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului in conditiile in care am doar 6 luni vechime in munca si urmatoarea situatie... ?
Am 23 de ani, sunt angajata cu contract determinat din 1 iulie anul in curs,la sfarsitul lunii decembrie imi va expira acest contract si sigur nu mi-l vor mai prelungi deoarece sunt insarcinata. Voi naste la sfarsitul lunii apriie 2015.
Mentionez ca anul 2013 - 2014 am fost studenta la zi,dar nu am incheiat anul din motive personale,din ianuarie nemaifrecventand cursurie.
Din septembmbrie, anul acesta, sunt si eleva la zi la o scoala postliceala paralel cu jobul actual,in care voi fi prinsa si in luna aprilie cand voi naste si inca 2 ani.
Nu stiu daca pot intruni perioade asimilate,in conditiile anterior descrise, pentru a beneficia de indemnizatia de crestere a copilului.
Va multumesc pentru ajutor!
Cel mai recent răspuns: ContSters332880 , utilizator 22:57, 9 Octombrie 2014
AnaMios a scris:

... Voi naste la sfarsitul lunii apriie 2015.
.....

In acest caz, perioada eligibila este mai 2014 - aprilie 205.

Pentru acordarea indemnizaţiei de creştere a copilului, singura modalitate de a beneficia de indemnizaţie pentru creşterea copilului este realizarea de venituri supuse impozitului pe venit in ultimul an anterior datei nasterii copilului timp de 12 luni, aşa cum sunt ele prevăzute la art. 3 din OUG nr. 111/2010, sau aflarea în una dintre perioadele asimilate prevăzute la art. 2 alin. (5) şi (6) din OUG nr. 111/2010.

De cand sunteti angajata - data inceperii activitatii?
...sunt angajata dupa 27 iunie 2014.
AnaMios a scris: