avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 654 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii calcul concediu medical
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

calcul concediu medical

Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema:
Din 12 ian 2009, eu sunt in concediu medical.Pentru calculul concediului medical, am facut media zilnica a celor 6 luni anterioare:iulie-decembrie 2008.Contabila de la societetatea la care sunt angajata imi scrie astfel: " Media zilnica calculata de catre dumneavoastra nu este corecta deoarece in februarie,martie, aprilie aveti concediu initial
Din 12 ian 2009, eu am avut concediu medical neintrerupt, chiar daca din 2 in 2 saptamani primeam un alt certificat medical cu alta serie si numar, pe care scria initial.
In Ordinului 233/125 din 14 martie 2006, art.13 scrie:
Initial/In continuare: se va indica de catre medicul care elibereaza certificatul de concediu medical daca acesta este "Initial" sau "In continuare", bifandu-se cu "X" casuta corespunzatoare, dupa caz. Prin certificat de concediu medical initial se intelege orice certificat de concediu medical care nu prelungeste un concediu medical anterior sau orice certificat de concediu medical care prelungeste un concediu medical anterior neintrerupt pentru afectiuni diferite. Prin certificat de concediu medical in continuare se intelege orice certificat care prelungeste un concediu medical anterior neintrerupt pentru aceeasi afectiune.
Pentru mine e suficient acest ordin sa inteleg ca media zilnica calculata de mine este corecta, insa cum le pot explica lor pentru a intelege cat mai clar ca au gresit la calcularea concediului meu medical?

Va multumesc mult.