avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 203 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Asistent medical cu studii superioare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Asistent medical cu studii superioare

Sunt asistent medical cu studii postliceale si lucrez in departamentul de ANESTEZIE -TERAPIE INTENSIVA cu competenta in TRANSFUZII. Sunt student in anul IV la Facultatea de Medicina, specializarea ASISTENTA MEDICALA GENERALA. Bineinteles ca o stimulare pe linie financiara conform pregatirii este un lucru elementar de care se bucura oricine. Stie cineva daca va exista si o departajare a atributiilor intre un asistent medical cu studii PL si unul cu studii superioare? Ni se ofera posibilitatea in mod oficial de a putea practica anumite manevre medicale asa cum o fac asistentii cu pregatire superioara din alte state?Bineinteles chiar si cu o aprofundare in specialitatea fiecaruia. Din pacate nu scrie in nici un document nimic despre acest lucru. Mi se pare normal sa te poti bucura de aceasta diploma nu doar pe linie financiara si intr-adevar sa iti meriti diploma. Daca cunoaste cineva raspunsul la nelamurirea mea, il astept cu mare interes.
Cel mai recent răspuns: cristina_branzan , utilizator 12:38, 19 Iulie 2011
Sunteti asistent medical si lucrati intr-un spital sectia ATI, cu specializrea transfuzii! Este un lucru foarte bun ca suneti specializat pe transfuzii! In acelasi timp, urmati cursurile unei facultati de medicina fiind in anul IV! Acum, cand sunteti si student la medicina nu se poate vorbi de o "departajare a atributiilor intre un asistent medical cu studii PL si unul cu studii superioare?" in privinta veniturilor, in masura in care sunteti angajat ca asistent medical! Normal, trebuie sa faceti exact ceea ce aveti de facut conform fisei postului! Faptul ca sunteti si student, acest lucru va ajuta foarte mult in profesia pe care o practicati in momentul de fata! Va veti bucura de diploma de medic numai dupa ce veti termina termina cursurile facultatii de medicina si, cu siguranta, va ajuta foarte mult experienta dobandita in calitatea de asistent medical la sectia terapie intensiva! Succes!
Nu pot intelege de ce atata agresivitate! Nu ati citit cu atentie ceea ce am scris! Asta nu se poate numi comunicare civilizata. Imi pare rau, probabil ca sunteti medic de aveti o asemenea reactie (cu toate ca nu ar fi cazul). Cu toate astea, consider ca avem dreptul toti la a invata cat mai mult (bineinteles daca avem disponibilitate). Era vorba de ceea ce se va intampla in viitor cu un asistent medical cu studii superioare, care oricum inca nu are la dispozitie o fisa a postului si care ii este net superior unui asistent medical cu PL. In ceea ce ma priveste cunosc bine ce cuprinde fisa postului referitoare la statutul meu actual. Dorinta de a face si a invata mai mult , mai ales in ATI, NU CRED CA AR TREBUI SA FIE CONDAMNABILA. Este totusi ATI!!! Niciodata un asistent medical , chiar cu studii superioare, nu se va numi medic, desi de cele mai multe ori nu se poate lucra decat in echipa si RESPECTANDU-NE RECIPROC. Mi se pare elementar sa existe o diferenta intre diferitele grade de pregatire, avand in vedere programa parcursa in facultate, numarul de ani de pregatire si severitatea examenelor pe care trebuie sa le treci ca sa poti termina o facultate, totusi. Deci, daca mai punem in discutie si experienta pe care o dobandesti in ani de zile, lucrand in ATI, mi se pare absolut normal , absolvind o facultate sa ai dreptul in mod oficial sa avansezi si in practica. Va doresc mult bine!
cred ca ar trebui sa existe o diferenta , ca acum toti asistentii medicali cu studii postliceale sunt obligati sa faca faculytatea, cel putin asa am vazut la mine in spital, eu fiind (medic rezident),eu am inteles la ce te-ai referit tu, este f bine ca faci facultatea de asistenti medicali nu? asa am inteles , si cred ca vei vavea alt statut totusi, insa sa iti explic nu ma pricep, poate tot cei de la munca iti pot oferi raspunsul, oricum este foarte bine ca o sa ai alta diploma mai bine vazuta zic eu , mult succes
Alexandra Anca a scris:

Nu pot intelege de ce atata agresivitate! Nu ati citit cu atentie ceea ce am scris! Asta nu se poate numi comunicare civilizata. Imi pare rau, probabil ca sunteti medic de aveti o asemenea reactie (cu toate ca nu ar fi cazul). Cu toate astea, consider ca avem dreptul toti la a invata cat mai mult (bineinteles daca avem disponibilitate). Era vorba de ceea ce se va intampla in viitor cu un asistent medical cu studii superioare, care oricum inca nu are la dispozitie o fisa a postului si care ii este net superior unui asistent medical cu PL. In ceea ce ma priveste cunosc bine ce cuprinde fisa postului referitoare la statutul meu actual. Dorinta de a face si a invata mai mult , mai ales in ATI, NU CRED CA AR TREBUI SA FIE CONDAMNABILA. Este totusi ATI!!! Niciodata un asistent medical , chiar cu studii superioare, nu se va numi medic, desi de cele mai multe ori nu se poate lucra decat in echipa si RESPECTANDU-NE RECIPROC. Mi se pare elementar sa existe o diferenta intre diferitele grade de pregatire, avand in vedere programa parcursa in facultate, numarul de ani de pregatire si severitatea examenelor pe care trebuie sa le treci ca sa poti termina o facultate, totusi. Deci, daca mai punem in discutie si experienta pe care o dobandesti in ani de zile, lucrand in ATI, mi se pare absolut normal , absolvind o facultate sa ai dreptul in mod oficial sa avansezi si in practica. Va doresc mult bine!
Stimata Alexandra Anca, de unde si pana unde ati constatat agresivitate in rasounsul meu? Imi pare ca ati perceput gresit ceea ce am scris! Recititi textul cu atentie si veti observa ca nu transpare nicio agresivitate!
Sunt momentan in aceeasi situatie ,dar eu si colegele mele am facut aceasta Facultate pentru un salar mai bun-de ce sa nu recunoastem-B-),si cand am terminat-o in loc sa-mi mareasca salariul,cum s-a facut acu 2 generatii in urma si mai inainte,mi se spune ca tb sa astept 5 ani sa dau din nou principalul cu studii superioare pentru a intra in drepturi.Ce parere aveti????#-o

Alte discuții în legătură

Ssd=asistent medical diplomat? Mihai Mihaela Mihai Mihaela Buna seara!As ruga frumos pe cineva sa ma ajute cu un sfat.Am absolvit in 2008 Facultatea de asistenta medicala-specializarea medicina generala,am trecut ... (vezi toată discuția)
Incadrare asistent medical diplomat pianinosu pianinosu Sunt asistent medical din 1993 absolvent al Liceului Sanitar si incadrat in munca din 1994. In 1996 am absolvit Scoala Postliceala Sanitara si in 2000 am ... (vezi toată discuția)
Asistenta medicala licentiata rus adela rus adela Buna ziua , ma numesc Rus Adela și as dori sa știu ce as putea face sa am un salariu corespunzător studiilor. Sunt absolventa a ... (vezi toată discuția)