avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 249 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Taxa pe Valoarea Adaugată - TVA Ma gandesc sa actionez in instanta ANAF
Discuție deschisă în Taxa pe Valoarea Adaugată - TVA

Ma gandesc sa actionez in instanta ANAF

Buna ziua,

Ma aflu in situatia sa astept mai bine de 6 luni sa se reglementeze o situatie la ANAF. Mi s-au cerut documente in acest timp si s-au tergiversat lucrurile.

Din octombrie anul trecut astept sa primesc certificatul de platitor de TVA, timp in care nu am putut emite facturi cu TVA pentru clientul meu.

Exista vreo solutie prin care ii pot obliga sa grabeasca procesul?
Se poate rezolva in instanta acest lucru?
Ce avocat bun imi puteti recomanda?

Va multumesc,
Florin
Ultima modificare: Luni, 26 Martie 2018
floradu88, utilizator
Cel mai recent răspuns: floradu88 , utilizator 10:24, 30 Martie 2018
Buna ziua.
Ati facut dumneavoastra o solicitare sau ati fost invitat sa puneti la dispozitie documente?
Buna ziua,

Cei de la ANAF mi-au cerut sa fac modificari la statul firmei si sa modific documente la ONRC.

In plus mi-au cerut de nenumarate ori bilanturi si documentele contabile in contextul in care eu nu am putut sa am activitate pe firma din august pana acum.

O zi buna,
Radu
din ce spuneti dumneavoastra, inteleg ca firma a fost declarata inactiva pe motiv de sediu expirat
pentru reactivare, trebuiesc indeplinite anumite conditii, printre care depunerea tuturor declaratiilor si bilanturilor contabile si plata datoriilor catre buget.
verificarile se efectueaza conform unor planuri, asa ca nu cred ca are rost sa actionati in instanta, pentru ca organele fiscale nu gresesc cu nimic, indeplinesc procedura. Cand veti avea totul in regula, veti primi instiintare ca firma a fost reactivata.
Ultima modificare: Luni, 26 Martie 2018
isabelamar, utilizator
Nu, nu e asa.

Am dorit sa semnez un contract cu o alta firma externa si una din conditii era ca firma sa fie platitoare de tva.

Am depus toate documentele necesare conform legii si anaf nu si-a indeplinit obligatiile, mi-au tot spus sa revin dupa o saptamana si cum trecea luna mai imi cereau inca un bilant, inca o declaratie, la fel pentru ultimele 6 luni.

Mie nu mi se pare normal sa ma tot amane, iar acum au depasit cu 5 zile termenul in care trebuiau sa imi furnizeze certificatul de platitor de TVA.

De ce nu cereti inregistrarea ca platitor de TVA doar pentru operatiunile intracomunitare? Se obtine mult mai usor.

Intre timp, terminati cu inregistrarea interna.

Alte discuții în legătură

Inactivare societate SertIT SertIT Buna ziua, am aflat in august 2015, cand am vrut sa inregistrez firma ca platitoare de tva, ca societatea a fost declarata inactiva din luna mai 2015. Nu am ... (vezi toată discuția)
Reactivare firma infiintata in 2011, fara activitate din 2012 SedMaster SedMaster Buna ziua. Situatia, pe scurt, Impreuna cu un prieten, detinem o firma, infiintata in august 2011. Am avut activitate pe ea, pana in noiembrie 2011. A fost ... (vezi toată discuția)
Depunere decont tva LauraRatiu LauraRatiu Buna ziua Din cauza ca a expirat un contract de inchiriere pt sediu social, firma a fos declarata inactiva de catre anaf in cursul lunii aprilie. S-au depus ... (vezi toată discuția)