avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 553 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... accident rutier-spitalizarea
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

accident rutier-spitalizarea

buna seara am fost implicata intrun accident rutier cu victima victima a stat spitalizata timp de zile.eu inca mai sunt eleva si am inteles ca este posibil sa nu mai fie nevoie sa platesc spitalizarea victimei din acest motiv.este adevarata aceasta varianta?
Cel mai recent răspuns: Diana Persa , Avocat 13:55, 30 Octombrie 2009
Costurile spitalizarii precum si alte cheltuieli efectuate penrru refacerea sanatatii persoanei accidentate va fi platita de firma de asigurari unde aveti incheiata asigurarea RCA a masinii pe care ati condus-o la data producerii accidentului.
Va trebui sa anuntati firma si sa depuneti documentele acolo, unde victima va formula si o cerere in acest sens.
Pe langa plata zilelor de spitalizare mai exista raspunderea penala de vatamare corporala si in cest caz, daca zilele de spitalizare a victimei depasesc 60 atunci cercetarea penala se desfasoara fara existenta unei plangeri prealabile.Sub 60 de zile, cercetarea penala se pune in miscare numai in urma plangerii prealabile a victimei.In ceea ce priveste faptul ca esti eleva :giggle: asta inseamna ca nu raspunzi pentru faptele tale ? Esti scutita de medic...:rolleyes: Imi pare rau pentru implicarea ta in acest gen de eveniment si nu te supara pentru franchete...;)
Ultima modificare: Miercuri, 28 Octombrie 2009
Eu.Ro.Lex & Av. Martin Vasile Emil , Avocat
ce inseamna ,,eu inca mai sunt eleva ''? Ce varsta aveti si cate zile a stat in spital victima ? Raspundeti penal si daca sunteti intre 16-18 ani .
am 18 ani iar victima a stat in spital 5 yile a 6a ia dat drumu acasa.si mai am o intrebare aceste zile se platesc integral sau primele 3 zile sunt suportate de spital si noi vom plati restul?