- s-a depus la judecatorie un dosar avand ca obiect modificare asociatie (mai exact infiintarea unei filiale). In momentul depunerii documentelor la registratura instantei s-a dat un nr. scurt de inregistrare (ex: 03/28.08.2018).
Dupa aceea mergandu-se la arhiva pentru a se vedea care este stadiul dosarului (deoarece in urma verificarilor pe portal nu aparea nicio inregistrare) neavand decat acel numar scurt de la registratura nu s-a putut identifica dosarul si pe cale de consecinta nu s a putut afla solutia data.
S-a revenit din nou la registratura unde in urma aducerii la cunostinta a situatiei si dupa ce s a verificat registrul, raspunsul care s a dat a fost ca cererea (dosarul) nu a fost inregistrat.
Ce se poate face in aceasta situatie? Imi este greu sa cred ca actele nu au fost inregistrate si date deoparte.
Portal just
CarmenCorina
Buna ziua.Va rog sa ma lămuriți si pe mine.In cat timp de la depunerea unei acțiuni in instanță( registratura) se afișează pe portal?Menționez ca am ... (vezi toată discuția)