Filtrează articole după
Explicăm Legislația
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Buna ziua,as avea o întrebare în legătură cu cheltuielile ...

Buna ziua,as avea o întrebare în legătură cu cheltuielile de anvelopare după vz locuinței...țin să precizez că eu sunt plecat în străinătate de 20 de ani..in locuința mea stătea o prietena care m- a informat de decizia asociației de a anvelopa blocul, fiind necesară plata unei sume obligatorii pentru deschiderea procedurii...suma a fost plătită și de atunci nu am mai avut nici o solicitare de plata...am vorbit de mai multe ori cu administratorul blocului și nu am fost niciodată informat că ar fi urmat să sosească alte sume de plata...precizez ca nu am semnat niciodată nimic...acum doi ani am decis să vând apartamentul,am luat adeverință de la primărie și de la asociație că nu am datorii (anveoparea a fost terminată acum 3 ani) și,încă o dată nu mi s-a adus la cunoștință de alte cheltuieli... săptămâna trecută însă primăria a trimis lista cu banii datorați pentru anvelopare (pe numele noului proprietar) iar acesta dorește să plătesc eu... legea ce spune în acest caz? Mulțumesc frumos
Cel mai recent răspuns: Adriy , utilizator 11:01, 24 Ianuarie 2023
~ Conținut șters la cerere ~
Buna seara,va mulțumesc anticipat pentru răspuns,o sa iau în ordine întrebările dvs:
1.Prietena mea spune că nu i s-a tăiat chitanță pentru suma inițială
2.Suma a fost plătită administratorului asociației și rezultă în lista sumelor de platit primite săptămâna trecută că suma anticipata
3.-
4.In contractul v-c nu este specificat nimic in legătură cu cheltuielile de anvelopare,doar paragraful menzionata de dvs(cu excepția celor....)
5.In adeverințele luate de la asociație și primărie nu rezultă nici un fel de datorie și nici o specificație la cheltuielile de anvelopare
6.Tin să precizez că noi suntem de buna credință,nu am știut nici un moment că vor fi ulterioare sume de platit pentru că ni s-a spus( a voce) Ca anveloparea va fi făcută prin fonduri europene
Mulțumesc încă o data
~ Conținut șters la cerere ~
Conform disp L nr 196/2018 reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie care este factor decizional
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei cu limita de competenta executionala
Administratorul de imobil nu detine obligatia legala sa raspunda la contestatii/cereri/sesizari
Presedintele de asociatie detine obligatia legala sa raspunda la contestatii in termen de 10 zile
să-i cereți administratorului să vă trimită pe email dvs sau prietenei dvs o confirmare în acest sens în care să specifice că de la dvs a primit acea sumă

Nu este necesar demersul,atat timp cat
Suma a fost plătită administratorului asociației și rezultă în lista sumelor de platit primite săptămâna trecută că suma anticipata

Omisiunea asociației poate fi din neglijență

Nu este omisiune deoarece asociatia de proprietari a eliberat adeverinta necesara transmiterii dreptului de proprietate bun imobil
.acum doi ani am decis să vând apartamentul
, si ulterior
săptămâna trecută însă primăria a trimis lista cu banii
~ Conținut șters la cerere ~

Alte discuții în legătură

Apartament izolat inainte de cumparare SisQUo SisQUo Buna ziua, Cer scuze daca s-a discutat anterior un subiect similar, dar motorul de cautare al forumului nu mi-a dat rezultate multumitoare. Va rog sa ... (vezi toată discuția)
Plata anvelopare bloc de catre noul proprietar horiabg horiabg Buna ziua, am cumparat un apartament de la o persoana fizica care detinea si o firma cu sediul social si cred ca si punct de lucru in respectivul ... (vezi toată discuția)
Cine plateste pt. reabilitare: vanzatorul sau cumparatorul? costul pentru reabilitare - bloc din sector 3 Mir.Tk Mir.Tk COSTUL PENTRU REABILITAREA BLOCULUI - situat în SECTOR 3 - cine plateste: proprietarul vechi sau proprietarul nou ? Buna ziua, Fiica mea a cumpărat un ... (vezi toată discuția)