Buna ziua
O agentie de turism in vederea obtinerii licentei poate sa incheie un contract de management cu o firma care nu are angajati, dar administratorul firmei are studiile necesare conform legii?
""Persoana care asigură conducerea operativă a agenției de turism și a sediului/sediilor secundar/secundare al/ale acesteia trebuie să fie angajată cu contract individual de muncă cu normă întreagă, înregistrat în registrul de evidență a salariaților^3), sau să aibă contract de management și să dețină cel puțin unul dintre următoarele documente^4): certificat de absolvire a unui curs de formare managerială în domeniu, organizat de un furnizor de formare profesională autorizat, diplomă de licență/masterat/doctorat privind absolvirea de cursuri universitare/postuniversitare în domeniul turismului, brevet de turism specific funcției sau dovada experienței în domeniul turismului de minimum 5 ani.”
Brevet turism
SDTP
Buna ziua,
Pentru a primi Licenta unei Agentii de Turism este necesar ca Adminisratorul sau Directorul Executiv sa fie posesorul Brevetului de Turism sau este ... (vezi toată discuția)