Aș dorii să mă interesez în legătură cu o speță care, din câte știu, e reglementat de o convenție internațională.
Ar fii vorba de convenția de la Montreal (privind transporturile și drepturile pasagerilor).
Pe scurt, eu și familia imediată (4 adulți 2 copii), am ratat un transfer spre casă din cauza uni întârzieri de 6 ore a unui companii europene (eternul wizzair). Fiind în afara spațiului european, unde a avut loc întârzierea respectivă, directiva europeană EC 261 nu se aplică. La deplasare stewardesele au declarat (verbal) că întârzierea a fost cauzată de probleme administrative.
Cum întârzierea respectivă, a dus la costuri adiționale și disconfort destul de mare (cazare, zbor nou, lipsă de la locul de muncă, etc..) consider în mod serios să mă judec cu compania respectivă pentru compensări. Bazându-mă pe convenția de la Montreal.
Dacă cineva are experiență în acest domeniu, și sa mai judecat cu compania respectivă, sau în speța respectivă, vă rog aștept recomandări. Caut firmă de avocatură sau avocat, care are experiență în acest domeniu. La fel și recomandări (are rost, nu are rost) sunt bine venite.
Reclamatie wizz air
DMAR
Buna imi poate spune cineva ce daune pot cere de la companie dupa urmatoarea situatie
Buna ziua!Am avut zborul la data de 25.12.18 cu destinatia Kharkiv..Sunt ... (vezi toată discuția)