avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 836 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua! Sunt profesor suplinitor, în anul scolar ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua! Sunt profesor suplinitor, în anul scolar 2023-2024 ...

Bună ziua! Sunt profesor suplinitor, în anul scolar 2023 2024 am predat la Liceul Ltmv , iar anul acesta predau la o Școală gimnaziala. În ian 2025 mi am fracturat glezna și am întrat în concediu medical.Initial mi s a plătit concediu medical, dar acum mi se cere sa restitui banii pe motiv ca nu am cotizat 6 luni la ultimul angajator. Menționez că și anul acesta și anul trecut am avut norma întreaga și am cotizat luna de lună. De ce mi se cere sa restitui banii? Ce pot face în situația aceasta?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 05:25, 14 Mai 2025
De unde vi se cere restituirea banilor, de la liceu sau de la scoala ?

Art. 58 NORME din 5 ianuarie 2018 de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate