avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 789 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Impozit / Persoană fizică / Venit destinat chiriei
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Impozit / Persoană fizică / Venit destinat chiriei

Bună ziua, am o întrebare legată de impozitare. Sunt profesor invitat la o universitate din Germania pentru 88 de zile. În baza contractului, universitatea respectivă îmi plătește lunar o sumă pentru chirie; contractul nu prevede plata activităților de predare și de cercetare. Aș dori să știu dacă suma aceasta se impozitează. Dacă răspunsul este afirmativ, aș dori să știu cu cît se impozitează. Vă mulțumesc anticipat.

P.S. Îmi cer scuze, dar nu reușesc să postez în forumul relevant (Fiscalitate, impozit pe venit, CAS, CASS). Cînd încerc să modific forumul după postare, meniul derulant nu afișează, efectiv, secțiunile. Am selectat diferite opțiuni pe nevăzute, dar indiferent ce am făcut, tot în acest forum m-a încadrat...
Ultima modificare: Joi, 12 Iunie 2025
Oana-Dana, utilizator

Alte discuții în legătură

Sfat legat de masterat amitza amitza as dori si eu un sfat, va roooooooooooog!!!!!!!!!! sunt proaspat absolventa de drept, si as dori sa urmez unul sau doua programe de master , dar nu ma ... (vezi toată discuția)
Vanzare cladire pers.juridica catre prs.fizica- se fact. cu tva? gabiclenciu gabiclenciu va rog daca puteti sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare: - sunt prs.juridica si am o cladire din 2005, reevaluata in ian.2009, pe care vreau sa o vand ... (vezi toată discuția)