Pe ultima sută de metri înaintea termenului-limită din 30 septembrie, cei mai mulți angajatori au făcut deja sau sunt în proces de a face tranziția la noul registru de evidență a salariaților – Reges-Online. Pentru unii, un proces simplu și lipsit de obstacole, pentru alții, o tranziție dificilă și presărată cu surprize. Cum le facem față și cum răspundem dificultăților sau inadvertențelor întâlnite în Reges-Online?
În cel de-al treilea eveniment premium dedicat Reges-Online, organizat pe 10 septembrie, ne propunem, alături de Dan Năstase, specialist în relații de muncă, să adresăm câteva situații complexe care s-au ivit în experiența unor utilizatori, să clarificăm scopul unor operațiuni și să aflăm cum pot fi acestea eficientizate.
Agendă:
Respectarea termenului-limită: care sunt obligațiile concrete de îndeplinit și care sunt riscurile de la 1 octombrie;
Modificări versus corecții:când se fac, ce scopuri au și cum abordăm corecțiile pe date istorice
Operațiunile în loc și folosirea unor șabloane;
Lămurirea delegării accesului, pas cu pas, transparența utilizării registrului și răspunderea pentru înregistrări;
Înregistrarea adaosurilor salariale.
Important! Acest eveniment este accesibil abonaților care au achiziționat abonamentul Premium Complet, seria HR.