Reclamele audio-video pentru cazinouri, jocuri de noroc sau pariuri sportive vor fi permise doar noaptea, iar celebritățile nu vor mai putea promova serviciile acestora, potrivit unui proiect legislativ adoptat azi de senatori. În plus, publicitatea exterioară pentru jocurile de noroc va fi permisă doar dacă panoul se încadrează într-o suprafață maximă. În varianta inițială, proiectul interzicea orice formă de comunicare comercială audiovizuală sau de publicitate pentru cazinouri, jocuri de noroc sau pariuri sportive, dar senatorii au adoptat o formă modificată a proiectului inițial. Citește articolul
Datele personale devin o monedă importantă în orice campanie politică, fie că este legată de alegeri, fie că nu. Pe de o parte avem scandalul Cambridge Analytica, care ne demonstrează până unde poate merge profilarea politică, iar de cealaltă partea avem în vigoare un Regulament european cunoscut sub numele de GDPR. Citește articolul
Toate acțiunile de promovare a jocurilor de noroc vor trebui să respecte reguli mult restrictive decât există în prezent, potrivit unui proiect legislativ ce a fost pus recent în dezbaterea senatorilor. Astfel, printre altele, publicitatea stradală mare pentru jocurile de noroc va fi interzisă, iar televiziunile nu vor mai putea face reclamă acestora decât noaptea. Citește articolul
Cadrul legal pentru amplasarea mijloacelor publicitare în localități a fost modificat astăzi, potrivit unui act normativ publicat recent în Monitorul Oficial. Astfel, operatorii economici își pot face mai ușor reclamă prin bannere sau panouri publicitare, în contextul în care, spre exemplu, trebuie respectată o distanță mai mică decât până acum față de imobile sau terenuri, fiind permisă, în anumite condiții, și amplasarea mijloacelor publicitare pe stâlpii de iluminat. În plus, sancțiunile prevăzute pentru nerespectarea prevederilor legale au fost, la rândul lor, modificate. În majoritatea cazurilor, acestea sunt mai mici de-acum. Citește articolul