Noi reglementări vizând publicitatea referitoare la serviciile stomatologice vor intra în vigoare de la 1 iulie, generate de creșterea publicității înșelătoare online. Despre reclame de genul „dinți ficși în 24 de ore”, dar și despre alte forme de promisiuni nerealiste și oferte agresive ale unora dintre clinicile de profil vom discuta cu medicul Florin Dan Cezar Lăzărescu, președintele Colegiului Medicilor Stomatologi din România (CMSR). Citește articolul
Dacă o formulare de pe site-ul comerciantului stabilește că acesta practică cel mai bun preț, are cel mai bun produs sau serviciu de acel gen sau în comparație cu concurența, fără să poată dovedi acea afirmație celor interesați sau organelor de control, comerciantul riscă amenzi care ajung până la 60.000 de lei. Controlul poate să vină chiar de la Finanțe. Citește articolul
Parlamentul a adoptat saptamana trecuta legea privind publicitatea inselatoare si publicitatea comparativa. Aceasta are drept scop protectia comerciantilor impotriva publicitatii inselatoare, precum si stabilirea conditiilor in care publicitatea comparativa este permisa. Citește articolul