Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 743 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Recalificările fiscale - riscuri pentru companii și limitele rezonabilității în deciziile ANAF referitoare la reîncadrarea unor cheltuieli. Lectori: EY România. Marți, 19 Octombrie, ora 11:00. Rezervă loc și participă → 

Acasă Subiect: management
Subiect: management
ACCES PREMIUM

Obiectivele ESG: Tot mai multe companii includ indicatori privind îndeplinirea acestora în pachetele de remunerare a managementului

PwC România în Aspecte juridice
16 August 2021 | 0 | 453 | Timp de citire: 3 min.

Tot mai multe companii încep să includă în pachetele de remunerare a directorilor indicatori privind îndeplinirea obiectivelor de mediu, sociale și de guvernanță corporativă (ESG). Tonul este dat de companiile listate la bursă. Astfel, aproape jumătate (45%) dintre cele mai mari 100 de corporații incluse în indicele FTSE 100 al Bursei din Londra au anunțat că își vor plăti directorii în funcție de câte obiective ESG vor îndeplini, indiferent dacă este vorba de reducerea emisiilor, bunăstarea clienților sau diversitatea forței de muncă, arată raportul ”Paying well by paying for good” întocmit de PwC. Companiile din SUA urmează același trend. Nume mari, precum Apple, McDonald’s, Rio Tinto, Royal Dutch Shell și Unilever, au anunțat că includ obiective ESG în plata executivilor. Citește articolul

ACCES PREMIUM
Coronavirus

Continuitate activitate IMM: Aspecte financiare și strategice la care să fii atent și cum să ții afacerea pe linia de plutire

Alexandru Boiciuc în Aspecte juridice
Redactor-șef, avocatnet.ro
12 Mai 2020 | 0 | 4022 | Timp de citire: 4 min.

Întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri) trebuie să-și continue activitatea cu mare atenție, în perioada următoare, dacă vor să-și păstreze afacerile funcționale, în contextul crizei coronavirusului. Din acest motiv, specialiștii Federației Internaționale a Contabililor au emis o serie de recomandări financiare și strategice pentru IMM-uri. Citește articolul

ACCES PREMIUM
Coronavirus

Managerii trebuie să se asigure că firmele lor respectă măsurile autorităților, pentru a evita problemele și a adapta din mers activitatea

Deloitte România în Aspecte juridice
24 Martie 2020 | 0 | 1455 | Timp de citire: 6 min.

Răspândirea accentuată a pandemiei COVID-19 în Europa, implicit în România, și măsurile din ce în ce mai stricte luate de autorități pentru a preveni efectele nocive asupra cetățenilor și economiei ridică numeroase întrebări privind acțiunile care ar trebui luate de societăți pentru a asigura respectarea obligațiilor legale și mai ales persoanele responsabile cu luarea acestor măsuri. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Câteva statistici importante, pentru a înțelege de ce emailurile nu sunt doar niște texte pe care le scrii și trimiți

Inteligo.ro în Editorial
5 Iulie 2019 | 0 | 3738 | Timp de citire: 3 min.

După 20 de ani răspuns zilnic la peste 100 de emailuri, Alin Popescu, fondator avocatnet.ro, ne povestește despre importanța comunicării pe email în relația cu angajații, clienți, colegii ș.a.m.d. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Trei greseli majore care genereaza pierderi in afaceri

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
31 Octombrie 2012 | 0 | 1244 | Timp de citire: 3 min.

Greseli de management flagrante, incapacitate de adaptare la noul context econmic de dupa criza, scaderea pietei pe care activeaza – iata numai cateva dintre cauzele pentru care aproape o treime din companiile de top ale Romaniei au inregistrat pierderi in 2011, se arata intr-un comunicat de presa remis redactiei AvocatNet.ro. Potrivit lui Dan Orenstein, expert in finante si fiscalitate, care a studiat cifrele acestor companii, disponibile pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, companiile conduse de antreprenori au avut cea mai mica rata a pierderilor. Citește articolul

ACCES GRATUIT

MAI: Proiect de 7,3 milioane de lei pentru imbunatatirea managementului decizional in domeniul politicilor de securitate si ordine publica

Ioana Vlad în Știri & Revista presei
17 Septembrie 2010 | 1 | 605 | Timp de citire: 2 min.

Directia Generala de Informatii si Protectie Interna din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor a inceput derularea proiectului "Implementarea Sistemului National Integrat de Management al Informatiei si al Activitatii Tactico - Operative la nivelul Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna", proiect a carei valoare se ridica la peste 7,3 milioane de lei, informeaza Ministerul Administratiei si Internelor (MAI). Citește articolul