Departament: Comunicare și Relații Publice (PR)
Cosmote, Orange, Romtelecom, Vodafone si ANCOM vorbesc pe 11 octombrie despre 4G, viitor, competitie, strategii de brand
Discuțiile despre creșterea notorietății brandului, campaniile de publicitate și imaginea corporativă sunt direct legate de responsabilitățile acestui departament.
Business Review organizeaza in data de 11 Octombrie la Willbrook Business&Convention Center, cea de-a 3-a editie a evenimentului Focus on Telecom. Citește articolul
Happy Monday la LEADERS IN MARKETING
Articolul menționează ca subiect de discuție 'Brandingul', care este esențial pentru construirea și menținerea imaginii și reputației unei companii. Departamentul de relații publice și afaceri corporative este interesat de felul în care aceste strategii de branding influențează percepția publicului și relațiile cu diverse grupuri de interes.
Intra pe site-ul conferintei Leaders in Marketing www.leadersinmarketing.ro la sectiunea inregistrare, completeaza, plateste la jumatate de pret si esti unul dintre norocosii ce vor avea numai de invatat atunci cand cei zece speakeri internationali, autori de carte si consultanți pentru companii din top Fortune 500 vor expune strategii de marketing cu eficienta dovedita. Toate acestea doar în cadrul conferintei internationale Leaders in Marketing. Citește articolul
Soferii, tot mai nemultumiti de politele RCA. Cine sunt cei mai reclamati asiguratori
Pentru că un număr în creștere de reclamații poate afecta serios imaginea publică a companiei. Ei trebuie să știe aceste date pentru a gestiona comunicarea și a proteja reputația firmei.
Cei mai mari cinci asiguratori din Romania au inregistrat, anul acesta, o crestere cu 50% a reclamatiilor. Cele mai multe apartin beneficiarilor politelor de raspundere civila auto (RCA). Citește articolul
Creative Fitness Studio: Antreneaza-ti mintea pentru idei mai multe si mai bune
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative beneficiază de pe urma dezvoltării creativității, deoarece este crucială pentru campanii de comunicare inovatoare, gestionarea imaginii companiei și crearea de mesaje de impact care să atragă și să rețină atenția publicului.
Creative Fitness Studio este un program intensiv de descoperire, stimulare si dezvoltare a creativitatii in sensul generarii de idei pentru cei care cauta solutii pentru problemele personale sau profesionale. Din 16 octombrie incepe noua sesiune de antrenamente Citește articolul
Statul aloca bani pentru reabilitarea sistemelor de alimentare cu energie termica din 13 localitati
Acest departament urmărește deciziile guvernamentale și proiectele mari pentru a înțelege contextul în care operează compania și pentru a comunica eficient cu publicul și alte organizații despre implicarea companiei în inițiative similare sau impactul acestora.
Sistemele de alimentare cu energie termica din 13 localitati din tara vor fi reabilitate cu sprijin financiar de la bugetul de stat, se arata intr-un act normativ publicat in Monitorul Oficial. Cofinantarea statului se ridica la valoarea totala de peste 32 milioane lei. Citește articolul
Despre "Comunicare si branding pentru start-up-uri", la Venture Mentoring pe 15 octombrie 2012
Conținutul se concentrează pe comunicare, identitate de brand, poziționare și branding de companie, toate fiind responsabilități cheie ale departamentului de Relații Publice și Afaceri Corporative.
Fundatia Venture Connect organizeaza cea de-a sasea intalnire din cadrul programului Venture Mentoring inceput in luna martie 2012. In fiecare luna, un mentor Venture Connect se va intalni cu antreprenori pentru a veni cu raspunsuri si solutii la problemele de business pe care le intampina. Citește articolul
Singapore: Cu rasfatul, nu cu batul
Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de cum o entitate își poate construi o reputație puternică și o imagine publică pozitivă, devenind un 'simbol al speranței' prin implementarea unor servicii de înaltă calitate și o atitudine proactivă, chiar și în fața unor politici stricte.
Da, stim, bataia e rupta din rai. Insa dinamismul economic din Singapore se hraneste dintr-o cultura a serviciilor bazata pe amabilitate si respect practic. Citește articolul
Ordinul MS nr. 897/2012 - modificarea Ordinului MS nr. 1.147/2011 privind aprobarea modelului Carnetului de vaccinari
Acest departament urmărește subiectele importante din societate, cum ar fi cele legate de sănătate, pentru a înțelege mai bine publicul și a ghida mesajele companiei către acesta.
Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 897/2012 pentru modificarea Ordinului ministrului sanatatii nr. 1.147/2011 privind aprobarea modelului Carnetului de vaccinari a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 673, din 26 septembrie 2012. Citește articolul
Laura Oprean, numita procuror-sef al DNA pentru 6 luni
Acest departament monitorizează evenimentele publice și schimbările din instituțiile importante ale statului, pentru a înțelege cum pot afecta imaginea companiei și relațiile sale cu mediul extern.
De astazi, Laura Oprea, procuror sef adjunct directie, a fost delegata in functia de procuror sef al Directiei Nationale Anticoruptie, anunta Ministerul Public (MP) intr-un document de presa. Oprean va ocupa aceasta functie timp de 6 luni. Citește articolul
Nedemolabilii: colosi ilegali greu de pus la pamant
Acest departament este interesat pentru că astfel de știri pot afecta imaginea publică a unei companii, mai ales dacă este implicată în proiecte imobiliare controversate sau are de-a face cu autoritățile.
Desi au fost declarate ilegale in justitie, doua proiecte imobiliare din Iasi si Bucuresti, mallul Palas si turnul Cathedral Plaza, fac in continuare umbra domeniului public. Motivul este simplu: autoritatile se feresc sa aplice legea si sa darame constructiile in spatele carora se afla interese de zeci si chiar sute de milioane de euro. Citește articolul










