Departament: Comunicare și Relații Publice (PR)
Bostina si Asociatii a desemnat studentii care vor beneficia de "Bursele Bostina", in 2009
Acest departament este esențial pentru înțelegerea modului în care o companie își promovează imaginea, activitățile de responsabilitate socială și realizările, fiind o sursă de inspirație pentru propriile strategii de comunicare.
Casa de Avocatura Bostina si Asociatii a desemnat castigatorii celor patru burse de merit pentru studentii din anul III si anul IV ai Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti, respectiv anul IV din cadrul Universitatii A.I.Cuza din Iasi si Universitatii Babes-Bolyai din Cluj, premianti ai Sesiunilor de Comunicari "Bursele Bostina". Citește articolul
Bostina si Asociatii a desemnat studentii care vor beneficia de "Bursele Bostina", in 2009
Acest departament este interesat de modul în care o companie își comunică inițiativele sociale și educaționale pentru a-și îmbunătăți imaginea publică și reputația.
Casa de Avocatura Bostina si Asociatii a desemnat castigatorii celor patru burse de merit pentru studentii din anul III si anul IV ai Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti, respectiv anul IV din cadrul Universitatii A.I.Cuza din Iasi si Universitatii Babes-Bolyai din Cluj, premianti ai Sesiunilor de Comunicari "Bursele Bostina". Citește articolul
Casa de Avocatura Bostina si Asociatii desemnata "Cea mai activa casa de avocatura pe piata de capital in 2009"
Departamentul de comunicare și PR poate fi interesat de modul în care firmele din domenii conexe își gestionează imaginea publică și comunică realizările, precum și de evenimentele de anvergură din industrie care implică media și partenerii.
Bostina si Asociatii a fost desemnata "Cea mai activa casa de avocatura in domeniul pietei de capital" in cadrul celei de a VIII-a editii a "Galei Pietei de Capital", eveniment organizat de Asociatia Brokerilor, reiese dintr-un comunicat de presa al firmei de avocatura. Citește articolul
Bostina si Asociatii - cea mai importanta tranzactie in domeniul energiei in 2009
Acest departament este interesat de modul în care sunt comunicate reușitele și expertiza unei companii sau a consultanților săi în tranzacții importante, pentru a construi o imagine pozitivă și a gestiona reputația.
“Bostina si Asociaþii" a primit premiul pentru cea mai importanta tranzacþie in domeniul energiei in anul care se incheie, premiu decernat in cadrul Galei Top 100 de Companii din Romania, organizate de FinMedia in ziua de 5 noiembrie 2009, la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti. Citește articolul
Bostina si Asociatii - cea mai importanta tranzactie in domeniul energiei in 2009
Departamentul de comunicare și relații publice ar fi interesat de modul în care sunt prezentate public succesul unei tranzacții importante și expertiza, întrucât acestea pot influența imaginea publică a unei companii sau a unui partener.
“Bostina si Asociaþii" a primit premiul pentru cea mai importanta tranzacþie in domeniul energiei in anul care se incheie, premiu decernat in cadrul Galei Top 100 de Companii din Romania, organizate de FinMedia in ziua de 5 noiembrie 2009, la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti. Citește articolul
Mircea si Asociatii a lansat programul propriu de CSR pentru 2010
Acest departament este interesat de promovarea imaginii pozitive a companiei prin anunțarea implicării sale în proiecte sociale și de binefacere, așa cum este descris în articol.
Mircea si Asociatii a lansat in luna noiembrie 2009 programul propriu de CSR pentru 2010. Prima initiativa din cadrul acestui program consta in sprijinirea unui proiect privind copii defavorizati social din municipiul Slatina, judetul Olt. Citește articolul
Casa de Avocatura Bostina si Asociatii lanseaza “Bursele Bostina – 2009” adresate studentilor la drept la Bucuresti, Iasi si Cluj
Articolul este un exemplu de comunicare externă, folosit pentru a promova imaginea pozitivă a companiei și angajamentul său față de dezvoltarea profesională.
Casa de Avocatura “Bostina si Asociatii” acorda si in 2009 patru burse de merit pentru studentii din anul III si anul IV ai Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti, respectiv anul IV din Universitatea A.I.Cuza din Iasi si Universitatii Babes-Bolyai din Cluj. Citește articolul
Casa de Avocatura Bostina si Asociatii lanseaza “Bursele Bostina – 2009” adresate studentilor la drept la Bucuresti, Iasi si Cluj
Departamentul de Comunicare și Relații Publice ar fi interesat să vadă cum o altă companie își promovează imaginea și inițiativele sociale (cum ar fi bursele) pentru a-și construi o reputație pozitivă și a atrage atenția publicului.
Casa de Avocatura “Bostina si Asociatii” acorda si in 2009 patru burse de merit pentru studentii din anul III si anul IV ai Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti, respectiv anul IV din Universitatea A.I.Cuza din Iasi si Universitatii Babes-Bolyai din Cluj. Citește articolul
Casa de Avocatura Bostina si Asociatii isi continua extinderea prin deschiderea celui de al 16-lea birou teritorial, la Piatra Neamt
Anunțul privind deschiderea de noi birouri și extinderea prezenței în provincie este o știre importantă pentru imaginea publică a companiei și implică strategii de comunicare externă.
Continuandu-si strategia de dezvoltare in teritoriu, Casa de Avocatura “Bostina si Asociatii” a inceput procedurile de autorizare pentru un nou birou teritorial, la Piatra Neamt. Citește articolul
Bostina si Asociatii promoveaza ca parteneri 15 avocati colaboratori
Articolul este un anunț de PR al unei firme de servicii, oferind un exemplu despre cum se comunică public promovările și succesul, util pentru departamentele de comunicare care pregătesc anunțuri similare.
15 avocati colaboratori au fost promovati ca parteneri ai casei de avocatura Bostina si Asociatii, 9 dintre acestia fiind coordonatori de arii de practica. Ca urmare a promovarilor, numarul partenerilor din cadrul Bostina si Asociatii se ridica la 24. Citește articolul

